صعود سخت تیم‌های لیگ برتری به مرحله بعد جام حذفی

به گزارش رکنا ورزشی، در جریان مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال از ساعت 14 امروز (یکشنبه) چند دیدار دیدار به صورت همزمان برگزار شد.

 در یکی از این دیدارها تیم‌های آلومینیوم اراک و فجر سپاسی شیراز در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان 90 دقیقه با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا در وقت‌های اضافه شاگردان خطیبی با حساب دو بر صفر حریف لیگ برتری خود را از پیش‌رو بردارند. 

امیر هوشمند در دقیقه ۱۱۱ و در دقیقه ۱۲۰ امیر نوری زننده گل‌های شاگردان خطیبی در این بازی بودند. 

*پدیده مشهد 2- استقلال ملاثانی یک

در این دیدار ابتدا رضا کرملاچعب در دقیقه ۷۴ دروازه میزبان را بازی کرد اما در دقیقه 80 محمدرضا فلاحیان بازی را به تساوی بکشاند و بعد از این اتاق، گلی از خط دروازه دو تیم ردبدل نشد تا بازی به وقت‌های اضافی کشیده شود. البته این پایان کار نبود و در دقیقه ۱۱۷ محمدرضا فلاحیان برای بار دوم برای خودش و تیمش گلزنی کرد تا شاگردان سیدعباسی راهی مرحله بعد جام حذفی شوند.

همچنین خیبر خرم‌آباد با دو پنالتی مهرداد قنبری و فرزاد محمدی و گل محمدعلی صفیا در مقابل تک گل میلاد شعبانلو توانست مس شهربابک را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد.

همچنین در یکی دیگر از بازی‌ها تیم آرمان گهر در خانه با نتیجه یک بر صفر مقابل حریف لیگ برتری خود نفت مسجدسلیمان تن به شکست داد. حسن نجفی در دقیقه 13 تک گل شاگردان الهامی را وارد دروازه تیم میزبان کرد. 

نتایج سایر بازی‌ها به شرح زیر است:

*پیکان یک - قشقایی شیراز صفر 

غلامرضا ثابت‌ایمانی(74) برای پیکان.

*ذوب‌آهن 3 -رایکا بابل صفر

(آرمان قاسمی (62)، ( محمد خدابنده‌لو (80) و (عارف رستمی (84)

*ماشین یک - مس کرمان 2

داوود شاهواروقی (51) برای ماشین‌سازی، ( میلاد صارمی (7) و بهرام رشید فرخی ( 78) مس کرمان.

همچنین تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه شهید نادر مهدوی بوشهر به مصاف هم رفتند که پس از تساوی بدون گل دو تیم در 90 دقیقه و وقت‌های اضافی، شاگردان فراز کمالوند در ضربات پنالتی 4 بر 3 حریف خود را شکست دادند.

انتهای پیام/

کدخبر: 753206 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟