کلانتری: به دلیل بازی‌های فشرده خستگی زیادی داریم

باشگاه فوتبال فجرسپاسی شیراز یکی از باشگاه‌های فوتبال ایران می‌باشد. فجرسپاسی هم‌اکنون در لیگ برتر خلیج فارس به رقابت می‌پردازد. پیشینه باشگاه فجرسپاسی به سال 1367 می‌رسد؛ هنگامی که باشگاه فجرسپاسی فوتبالی در شیراز با نام بهزاد گشایش یافت. بعدها، پس از پایان جنگ ایران و عراق و کشته شدن عبدالمجید سپاسی در این جنگ، به افتخار وی، این باشگاه نامش را به «فجر شهید سپاسی» فجرسپاسی تغییر داد.

به گزارش رکنا، «علی اصغر کلانتری» ظهر امروز در جمع خبرنگاران پیش از دیدار با آلومینیوم اراک در جام حذفی اظهار کرد: خوشحالم که بعد از 10 روز پس از آخرین حضورم در اراک در لیگ برتر مجدد در اراک هستم.

وی تصریح کرد: فجر شهید سپاسی هم در لیگ برتر حضور دارد و هم در جام حذفی که هر دو مسابقات برای ما مهم و با اهمیت هستند.

سرمربی فجر سپاسی بیان کرد: با برنامه‌ریزی که داشتیم انشاالله بتوانیم با شرایطی که داریم بازی خیلی خوبی به نمایش بگذاریم و از بازیکنانی که در چند بازی لیگ برتر بازی نکردند در بازی فردا استفاده خواهیم کرد و امیدواریم بازی خوب و تماشاگر پسند به نمایش بگذاریم.

کلانتری در پاسخ به سوالی مبنی بر اهمیت جام حذفی برای تیم فجر و عدم حضور بازیکنان اصلی گفت: 30 بازیکنان تیم شرایط مشابه همی دارند، فاصله زیادی بین بازیکنان تیم نداریم، به دلیل بازی‌های فشرده خستگی زیادی داریم، در نخستین فصل حضور در لیگ برتر، بازی‌های لیگ برایمان اهمیت بسیاری داریم.

 وی بیان داشت: دغدغه‌ای از نظر بازیکنان نداریم چون بازیکنان نزدیک به هم هستند و از نظر بازیکن جایگزین نگرانی نداریم چرا که آن‌ها هم می‌توانند به خوبی بازی کنند.

سرمربی فجر سپاسی گفت: در بازی قبلی مقابل آلومینیوم از عملکرد بازیکنان تیم رضایت داشتم، تا دقیقه 80 بازی گلی دریافت نکرده‌ بودیم، برای هر دو تیم بازی بازی سختی بود.

کدخبر: 752789 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟