ناگلزمن:  بازیکنان بایرن تا یک مدت از دیدنم راحت هستند!

به گزارش رکنا ورزشی، یولیان ناگلزمن پیش از تقابل بایرن مونیخ با ولفسبورگ در نشست خبری در شروع صحبت های خود اظهار داشت: کریسمس را به همه‌ی طرفداران تبریک می‌گویم امیدوارم در سالی که می‌آید به استادیوم بازگردید. من را خیلی خوب در باشگاه پذیرفتند. همچنین از خبرنگاران تشکر می‌کنم. زیرا فکر می‌کنم همیشه همکاری موثری داشته‌ایم. امیدوارم سال ۲۰۲۲ سال موفقیت‌آمیزی برای بایرن باشد.

هدیه کریسمس به بازیکنان؟

بله به آنها یک تعطیلات بلند مدت دادم بیشتر از چیزی که برنامه‌ریزی شده بود این از شکلات بهتر است. فکر می‌کنم آن‌ها خوشحال شوند چند روزی من را نبینند.

وولفسبورگ؟

آن‌ها شروع خوبی با فلو کوفلت داشتند هنوزم تیم خوبی هستند بازی آن‌ها مقابل کلن بد نبود باید حواسمان به ضد حمله‌هایشان باشد.

مارک روکا؟

هرگز قول نمی‌دهم که چه کسی فیکس باشد ولی او مقابل اشتوتگارت خوب کار کرد و خواهیم دید چه چیزی پیش می‌آید.

ترکیب؟

گورتزکا، کوکو و جاش را فردا در اختیار نداریم. البته سابیتزر به تمرینات برگشته، باید ببینیم آماده بازی فردا هست یا نه. روکا هم یک مشکل فیزیکی داشت اگه تا فردا صد در صد آماده شود اتفاق عالی خواهد بود.

نقش لواندوفسکی در سیستم شما تغییر کرده؟

از نظر تاکتیکی نه زیاد کمی ساختار ترکیب متفاوت است. در آخر او بسیار با انگیزه است و می‌خواهد توپ را در اختیار داشته باشد. می‌دانیم که همیشه می‌توانیم به لواندوفسکی اعتماد کنیم حتی اگر گل نزند فکر می‌کنم طبیعی که بعضی وقت‌ها در زمین از وضعیت خوشحال نباشید. ما سعی می‌کنیم توپ را به او بدهیم تا ریتم را حفظ کند.

کیمیش و چوپوموتینگ؟

تست‌ های مرتب دارد از ریه آن‌ها گرفته می‌شود به آنها برنامه تمرین هم داده شده است. چوپو که در آستانه شروع کاپ آفریقاست و کیمیش هم امیدواریم ۲ ژانویه در تمرینات داشته باشیم.

کدخبر: 752071 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟