کرونا  تمرین رئال مادرید را بهم ریخت

به گزارش رکنا ورزشی، کرونا همچنان روی رئال مادرید تاثیر می‌گذارد. مارسلو و مودریچ به علت ابتلا به کرونا به قرنطینه رفته‌اند که البته رئالی‌ها نگران این هستند که این تعداد بیشتر هم شود. در حقیقت کوپه گزارش داده است که رئال وحشت دارد که موارد کرونایی بیشتر از این باشند.

این دو اولین بازیکنانی هستند که در طول فصل جاری به کرونا مبتلا می‌شوند؛ اما پیش از شروع فصل و در فصل گذشته نیز ماریانو، کروس، میلیتائو، کاسمیرو، هازارد، یوویچ، ناچو، والورده، بنزما، لونین، آلابا و وایخو تجربه ابتلا به کرونا را داشتند.

از سال گذشته در ترکیب رئال مادرید فقط 11 بازیکن کرونا نگرفته‌اند: کورتوا، کارواخال، مندی، لوکاس، سبایوس، ایسکو، کاماوینگا، آسنسیو، بیل، وینیسیوس و رودریگو گوئس. از این جمع ایسکو یک بار به علت تب مشکوک به کرونا بود که نتیجه تستش منفی شد. البته راموس و واران در فصل گذشته به کرونا مبتلا شدند. زیدان نیز به علت ابتلا به کرونا مدتی به قرنطینه رفت و حتی خود فلورنتینو پرز هم مدتی به این بیماری مبتلا شد.

در حال حاضر رئال مادرید تصمیم گرفته که پروتکل‌های کرونایی را در تمرینات تیم‌های فوتبال و بسکتبال به شدت سختگیرانه کند. در حقیقت هوئرتل و لاسو از تیم بسکتبال هم به کرونا مبتلا شده‌اند.رئال فعلأ پروتکل‌ها را سختگیرانه دنبال می کند و امیدوار است که بازیکنان بیشتری به کرونا مبتلا نشده باشند. مارسلو و مودریچ ده روز در قرنطینه خواهند بود. بازیکنانی که هر سه دوز واکسن را زده باشند البته بعد از منفی شدن تست کرونایشان نیازی ندارند که به قرنطینه بروند.

تمرین روز پنجشنبه رئال مادرید نیز ساعاتی به تعویق افتاده چرا که به نظر می‌رسد که بازیکنان دیگری هم به کرونا مبتلا شده‌اند و ممکن است دو بازی بعدی مقابل بیلبائو و کادیز را از دست بدهند.

در حال حاضر اعضای تیم زنان رئال مادرید هم در آستانه بازی لیگ قهرمانان مقابل خارکیف نگران ابتلایشان به کرونا هستند.

کدخبر: 752056 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟