واکنش مارسلو در مورد شایعات انتقال به یوونتوس

به گزارش گروه ورزشی رکنا، در طول سال گذشته و بعد از انتقال کریستیانو رونالدو ، دوست صمیمی مارسلو ستاره رئال به یوونتوس، اخبار و شایعات فراوانی در مورد احتمال انتقال این مدافع ۳۲ ساله برزیلی نیز به تورین منتشر شد اما مارسلو تاکید کرد تا به حال حتی به این موضوع فکر هم نکرده است.

مارسلو گفت: “در ذهن من هرگز ایده پوشیدن پیراهن یوونتوس وجود نداشته و من همیشه به رئال مادرید و هواداران این تیم احساس نزدیکی داشته ام. بارها به باشگاه های ایتالیایی نزدیک شده ام اما اینها فقط شایعات هستند. حقیقت این است که من رئال مادرید را دوست دارم و این تیم خانه من و بهترین باشگاه جهان است.

البته یوونتوس در فصول اخیر دو بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده و همیشه یکی از رقبای دشوار در این تورنمنت بوده است. قهرمانی در لیگ قهرمانان دشوار و پیچیده است اما شانس قهرمانی یوونتوس با کریستیانو رونالدو بسیار افزایش یافته است.

وقتی با رئال مادرید قرارداد می بندید می دانید که می توانید در همه جام ها قهرمان شوید، اما قطعا رسیدن به آنچه ما در این سال ها در اروپا رقم زده ایم بسیار دشوار است. دلایل این موفقیت ها تلاش فراوان و فروتنی است. ممکن است برخی فکر کنند که ما احساس می کنیم از همه رقبا قوی تر هستیم، اما راز موفقیت ما دقیقا عکس این تفکر است. اگر ما بارها موفق به کسب قهرمانی شده ایم این است که به خودمان گفته ایم هیچ تیمی را دست کم نگیرید و در عوض به آنها احترام بگذارید.” برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 495851 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟