بررسی آخرین اخبار نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ

به گزارش رکنا ورزشی، در این روزها شایعات فراوانی حوالی باشگاه بایرن مونیخ در ماه ژانویه و همچنین تابستان برای ورود برخی بازیکنان به گوش می‌رسد در همین رابطه آخرین اخبار نقل و انتقالات بایرن از نگاه رسانه آلمانی بیلد مطرح شده که در زیر می خوانید:

در حال حاضر هیچ تلاشی از سوی باشگاه برای خرید عثمان دمبله نشده است، اگر چه باشگاه بازیکن را زیرنظر دارد اما شک و شبهه‌هایی درمورد این ستاره فرانسوی وجود دارد. پلن یک بایرن، تمدید قرارداد کومان است و دمبله درصورت جدایی کومان می‌تواند یکی از گزینه‌های حضور در مونیخ باشد.

بایرن مونیخ نه می‌خواهد و نه تلاشی برای خرید هالند خواهد کرد، زیرا علاوه بر جنبه مالیاتی، باشگاه می‌خواهد قرارداد لواندوفسکی را که تا 2023 اعتبار دارد، تمدید کند. در همین زمینه صحبت‌ها بین مدیر برنامه های مهاجم لهستانی و سران باوارایی ها طی چند ماه آینده ادامه خواهد داشت. در صورت توافق قرارداد جدیدی میان طرفین منعقد می شود. 

علی‌رغم شایعات، پریشیچ جایی در برنامه نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ ندارد. زیرا بازگشت این کروات به مونیخ جزو گزینه های بایرن نیست به خصوص که با آمدن او جلوی پیشرفت بازیکنان جوان‌ تر مثل موسیالا در این تیم گرفته می‌شود.

با وجود گمانه زنی ها مکرر در خصوص مذاکره کیه‌زا به بایرن و اینکه ناگلزمان طرفدار بزرگ او است، اما انتقال این ستاره در تابستان به مونیخ کمی غیرقابل باور است.

 

کدخبر: 751369 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟