نظر سرمربی و بازیکن بایرن مونیخ درباره بازی با سالزبورگ

به گزارش رکنا ورزشی، سالزبورگ در نخستین تجربه صعود خود به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا، باید به مصاف حریف قدرتمند خود بایرن مونیخ برود.

اگر اشتباه قرعه کشی یوفا نبود سالزبورگ مقابل لیورپول و بایرن مقابل اتلتیکو مادرید در مرحله یک هشتم نهایی بازی می کرد. اما قرعه دوباره سالزبورگ و بایرن را برابر یکدیگر قرار داد.

در همین رابطه برخی از مسئولان و همچنین بازیکنان و سرمربی تیم بایرن مونیخ درباره این بازی واکنش های جالبی از خود نشان داده اند:

الیور کان در واکنش به دیدار سالزبورگ می گوید:

یک قرعه ای نیست که همیشه تکرار شود، مشتاقانه منتظر دیدار با سالزبورگ هستیم، آنها نشان دادند چه تیم با کیفیتی هستند و توانستند برای نخستین بار در مجوز مرحله حذفی را به دست آورند، تیمی جوان و با استعداد.

همچنین یولیان ناگلزمن سرمربی باواریایی ها هم در مورد این بازی گفت:

سالزبورگ حریف سختی است و بازی برابر آنها سختی است، آنها تیمی جوان هستند که به خوبی پرس می کنند و اشتیاق بالایی برای پیروزی دارند، ماتیاس یایسله مربی است که می تواند از پنانسیل تیم خود به خوبی استفاده کند، باید کاملا به بازی مسلط باشیم چرا که آنها تیمی نیستند که به شما فرصت زیادی بدهند.

حسن صالح حمیدزیچ هم راجع به این بازی اینطور گفت:

سالزبورگ تیم خوبی است و اینکه آنها نخستین تیم اتریش هستند که به مرحله حذفی می رسند نشانگر این موضوع است باید مقابل آنها عملکرد خوبی داشته باشیم.

توماس مولر هم در خصوص این دیدار اینطور توضیح داد:

دو قرعه برای یک هشتم نهایی و اکنون مقابل سالزبورگ هستیم چیزی که اصلا فکر ش را نمی کردم، البته از نظر مسافت رانندگی فاصله کوتاه تری داریم (اشاره به قرعه قبلی، مادرید)، سال پیش در مرحله گروهی مقابل سالزبورگ بازی کردیم و کمک می کند تا برای این بازی مهم آماده تر باشیم، طور قطع می خواهیم به دور بعد صعود کنیم.

 

کدخبر: 750977 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟