مهرعلی: در مورد شایعات و دغل نباید خیابانی توضیح داد!

به گزارش رکنا، حمیدرضا مهرعلی در حاشیه مجمع سالانه هیئت فوتبال استان تهران در خصوص تهیه لباس‌های تیم ملی فوتبال اظهار داشت: من اطلاعی ندارم. یک عضو غیرموظف هیئت رئیسه هستم. در فدراسیون فوتبال صندلی و اتاق هم ندارم. فقط برای حضور در جلسات هیئت رئیسه شرکت و کمک می‌کنم.

وی در مورد اینکه شرکت‌های زیر مجموعه او روابطی با فدراسیون فوتبال دارند، گفت: کدام شرکت‌ها؟ جلسه می‌گذاریم و هرچه خواستید بپرسید. رشته من علوم ارتباطات است و دکترا دارم اما نباید خیابانی صحبت کنیم.

سرپرست نایب رئیسی اول فدراسیون فوتبال در مورد اینکه زمانی که در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بود به رسانه‌ها روی خوش نشان می‌داد، گفت: بله و یادم است که مصاحبه می‌کردیم، الان مانند بقیه اعضای هیئت رئیسه عضو هستم و فقط برای جلسات می‌آیم. اگر کمک فکری هم باشد می‌دهم، اما در مورد شایعات و دروغ و دغل نباید خیابانی توضیح داد. باید با مدرک و مستند باشد.

مهرعلی در مورد اینکه در ماجرای VAR نقش او و شرکت‌هایش غیرقابل انکار است، افزود: به همه این مسائل فدراسیون طی اطلاعیه‌ای جواب داده است. مردم حرف خیابانی را دوست ندارند، مردم حرف مستند را دوست دارند، آدم‌هایی که کار علمی می‌کنند و منطقی هستند و منطق و مدرک را دوست دارند، نه شایعاتی که یک نفر مانند این پسر خوب می‌سازد و بر علیه دیگران حرف می‌زند و برای خودش گناه می‌خرد، این زشت است.

سرپرست نایب رئیسی اول فدراسیون فوتبال در مورد ارتباط با علیخانی گفت: همه را به شما می‌گوییم، چون قرار است حسین شریفی نشست بگذارد و همه را به شما توضیح دهد.

انتهای پیام/

کدخبر: 750931 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟