واکنش تند فدراسیون فوتبال درباره جادوگری‌ !+ فیلم
حجم ویدیو: 86.58M | مدت زمان ویدیو: 00:12:44

به گزارش رکنا، مجمع سالیانه انتخابات هیئت فوتبال استان تهران امروز با حضور چهره‌های ورزشی و «عزیزی خادم» برگزار شد. در همین راستا، «علی عالی» دستیار رئیس فدراسیون با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص جادوگری در فوتبال ایران صحبت‌هایی را مطرح کرد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*فوتبال ایران یک بار چوب تعلیق را خورده است. همه چیز در فدراسیون فوتبال با نظر تمامی اعضا انجام می‌شود.

*قرار بود VAR برای حل شدن مشکلات داوران وارد ایران شود. ولی به این دلیل که داومران ما کارت Certificate را ندارند، نمی‌توانند در مقدماتی جام جهانی حضور داشته باشند.

*مطرح شدن صحبت‌های مثل جادو و جادوگری واقعا مسخره است. فدراسیون فوتبال به شدت جادوگری‌ را محکوم می‌کند. همانطور که با تبانی برخورد ردیم کمیته اخلاق با این صحبت‌ها نیز برخورد خواهد کرد. قویا با بحث جادوگری مخالفت داریم. اصلا همچین چیزی صحت ندارد. چرا به موضوعی اصرار دارید که از پایه دروغ است فدراسیون فوتبال هم آن را تکذیب میکند.

*انشاالله که با تصمیم آقای اسکوچیچ بتوانیم شاهد حضور دوباره «مهدی طارمی» در تیم ملی فوتبال ایران باشیم.

*قراردادها در فدراسیون فوتبال یک سیکلی دارد. در حال حاضر 19 قرارداد، مختلف از دور قبل داریم. که با هر کس به شکل خاصی قرارداد بسته شده است قراردادهای فدراسیون درحال تبدیل شدن به قراردادهای جدید است که دیگر مشکل حقوقی نداشته باشد.

* زمانیکه آقای عزیز خادم تصمیمی می‌گیرند، حکمی می‌دهند و امضا می‌کنند بقیه عزیزان باید به دنبال جلسات مربوطه باشند. اگر ایشان عظمی نداشتند که اصلا در این خصوص صحبت نمیکردند. تصمیمات که اینبار برای تبلیغات دور زمین گرفته شد، نه حرف سازمان لیگ شد نه حرف باشگاه‌ها. یک فرمولی تهیه شد تا باشگاه بتوانند درآمدزایی کنند. که این موضوع قدم بسیار مهمی در فوتبال  ایران محسوب می‌شود. قطعا  با این تصمیم تمامی باشگاه‌ها بزرگ و کوچک خوشحال هستند. اتفاقا این موضوع به نفت سازمان لیگ هم هست. چرا که با این کار چرخه فوتبال بهتر میچرخد، سود حاصل از فوتبال هم بیشتر خواهد بود. در فدراسیون فعلی اتفاقاتی افتاده است که ما میتوانیم به آینده آن امیدوار باشیم.

*برای رئیس فدراسیون کاری نداشت که با هزینه‌های زیاد یک مربی خارجی بیاورد پشت او قایم شود و بگوید: حالا یا تیم ملی به جام جهان خواهد رفت یا نه. لطفا کسی فراموش نکند که ما 4 بازی مهم داشتیم که همگی میگفتند، ما در این بازی‌ها حذف خواهیم شد. چه کسی می‌گفت که ما میتوانیم صعو کنیم. هیچکس جرت نمی‌کرد به این فدراسیون فوتبال نزدیک شود. همه می‌گفتند که تیم ملی حذف میشود؟ ولی اینطور نشد و حتی توانست ادامه دهد. پس این نشان میدهد که فضای مدیریت خوبی در فدراسیون فوتبال حاکم است.

* تا حرف میزنیم همه میگویند که پاداش‌ها چه شد؟ پاداش که دیگر خیلی موضوع ساده‌ای است. بدون امضای اعضای هیئت رئیسه خزانه‌دار نمی‌تواند پولی را به هیچ حسابی بریزد. علاوه بر این لیست کسانی که به سفرها میروند کاملا مشخص است. اما زمانیکه به دروغ در این خصوص صحبت می‌شود اجازه نمی‌دهند که کسی در این مورد حرف بزند فضای فوتبال ایران بهم می‌ریزد.

کدخبر: 750924 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟