برگزاری هفته چهارم لیگ برتر تیراندازی کشور

به گزارش رکنا به نقل از فدراسیون تیراندازی، در هفته چهارم لیگ اهداف پروازی امروز (جمعه) تیم‌های صنایع بازیافت راتا شمال (کاله) ، بیمارستان نیکان، زاگرس شیراز، فولاد مبارکه سپاهان و چشم‌انداز آرش به میزبانی دراک شیراز با هم به رقابت کردند و تیم هیات ایلام در این هفته با قرعه استراحت روبه‌رو شد.

در پایان این هفته لیگ تیراندازی، شاهو امامی‌راد از زاگرس شیراز، علیرضا عباسی و محمدحسین پرورش‌نیا از فولاد مبارکه سپاهان در ماده تراپ مردان و علی دوستی از صنایع بازیافت راتا شمال (کاله) ، امیرمحمد دادگر از فولاد مبارکه سپاهان و عبدالقادیر شیرمحمدی از دراک شیراز در ماده اسکیت به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

همچنین در ماده تراپ زنان و جوانان نیز محمد بیرانوند از صنایع بازیافت راتا شمال (کاله) ، امیر محمدیان از زاگرس شیراز و مرضیه پرورش‌نیا از فولاد مبارکه سپاهان توانستند مقام‌های اول تا سوم لیگ تیراندازی را کسب کنند.

در پایان این رقابت‌ها، تیم‌ صنایع بازیافت راتا شمال (کاله) با مجموع ۱۰ امتیاز در صدر جدول و تیم‌های بیمارستان نیکان و زاگرس شیراز با هشت امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم جدول رده‌بندی تیمی قرار گرفتند.

کدخبر: 739727 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟