پپ به دنبال خرید مدافع آرسنال

به گزارش رکنا، آرسنال پنجره نقل و انتقالات ژانویه گذشته را برای یافتن یک گزینه پشتیبان برای تیرنی سپری کردند و پس از آن بود که به سعد کولاسیناچ اجازه دادند به صورت قرضی به شالکه بپیوندد.

آرسنال به جذب لاوین کوروزاوا از پاری سن ژرمن علاقه‌مند بود، اما این بازیکن 29 ساله ترجیح داد در لیگ فرانسه باقی بماند. پس از آن اتفاق بود که آرسنال در تابستان توجه خود را به تاوارس معطوف کرد و این بازیکن 21 ساله را با مبلغ 8 میلیون پوند از بنفیکا به امارات آوردند. 

تاوارس در نخستین بازی رسمی خود برای آرسنال با نمایش‌ چشم‌نواز و گلزنی مقابل رنجرز، نگاه‌ها را به سمت خود معطوف کرد و حتی با وجود بازگشت تیرانی مدافع اسکاتلندی به لیست آرسنال پس از سپری کردن دوران نقاهت باز هم جایگاه اصلی خود را در ترکیب تیم حفظ کرده و اکنون طبق گزارش ESPN ، مسئولان منچسترسیتی با دیدن بازی‌های این مدافع پرتغالی به او علاقه‌مند شده‌اند، اگر چه، قهرمان لیگ جزیره احتمالا تا تابستان صبر می‌کنند تا پس از آن پیشنهاد رسمی به آرسنال برای خرید او ارائه دهند.

ژائو کانسلو در این فصل به جای الکساندر زینچنکو در پست دفاع چپ درخشان ظاهر شده، در حالی که بنجامین مندی توسط باشگاهش به دلیل رسوایی اخلاقی محروم شده است. 

آرسنال در پایان هفته پانزدهم لیگ جزیره با 23 امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

 

کدخبر: 749872 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟