اصرار از آرسنال؛ انکار از ولاهوویچ!

به گزارش رکنا، بر اساس گزارش‌ رسانه های ایتالیایی، آرسنال پیشنهاد افزایش 80 میلیون یورویی (68 میلیون پوندی) را برای جذب دوسان ولاهوویچ، مهاجم فیورنتینا ارائه کرده است.

این بازیکن 21 ساله یکی از بهترین مهاجمان جوان اروپاست و تاکنون 13 گل در 16 بازی این فصل سری آ برای فیورنتینا به ثمر رسانده است و همین عملکرد درخشان باعث شده تا او مورد توجه چند باشگاه از جمله یوونتوس ، اینتر، منچسترسیتی و تاتنهام قرار بگیرد.

این در شرایطی است که ماه گذشته، گزارش‌ها حکایت از آن داشت که آنتونیو کونته قبلا به مدیران اسپرز گفته بود که ولاهوویچ یکی از اهداف اصلی او در آستانه پنجره نقل و انتقالات زمستانی است. البته از سویی هم سران آرسنال تلاش دارند تا از رقبای دیگر خود پیشی بگیرند و طبق این گزارش آرسنال آماده است 80 میلیون یورو (68 میلیون پوند) برای این مهاجم صرب‌تبار فیورنتینا بپردازد که این نشان از این دارد که آنها پیشنهاد خود را برای جذب این بازیکن افزایش داده‌اند و اکنون آنها به دنبال متقاعد کردن این بازیکن برای پیوستن به تیم میکل آرتتا هستند. 

ادعا شده که آرسنال در ماه‌های اخیر در مذاکرات خود با نمایندگان ولاهوویچ دچار مشکل شده است زیرا نمایندگان این مهاجم به تماس‌های توپچی‌ها پاسخ نمی‌دهند.

البته با وجود این پیشنهادات، روکو کومیسو، رئیس فیورنتینا، هفته گذشته به آرسنال و یوونتوس هشدار داد که قبل از نزدیک شدن به ولاهوویچ باید مستقیماً با او مذاکره کنند. 

کومیسو گفت: نمی‌دانم یوونتوس می‌تواند ولاهوویچ را در ژانویه به خدمت بگیرد یا خیر. اما من می‌خواهم به دو باشگاه یوونتوس یا آرسنال بگویم که ما مالک ولاهوویچ هستیم و آنها باید با ما گفت‌وگو کنند، نه با عوامل او.

کدخبر: 749850 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟