کلهر: پرسپولیس نباید مفت امتیاز از دست دهد/ تنش در فوتبال ما بیداد می‌کند

محمود کلهر در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص دیدار دو تیم پرسپولیس و هوادار اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود چون هم هواداران و هم خود ما یک فوتبال با کیفیت را شاهد بودیم. البته به نظرم اشتباهات فردی باعث شد تا پرسپولیس گل بخورد، به هر حال از دست دادن این امتیازها ممکن است که عواقب خوبی نداشته باشد. از سویی هم باید بازیکنان بدانند که چه پیراهنی را بر تن کردند و یک مقدار جدی‌تر و با اقتدارتر در بازی‌ها شرکت کنند. دیشب پرسپولیس به راحتی گل خورد. لک جزو بهترین دروازه‌بانان ایران است اما توصیه من به او این است تمرینات بیشتری را در دستور کار خود قرار دهد. 

وی افزود: نداشتن سیستم ویدئویی به یک معضل جدی در فوتبال ما تبدیل شده است به صورتی که هم از لحاظ فنی روی بازی تأثیر منفی می‌گذارد و هم تنش را بین نیمکت‌نشینان و بازیکنان دو تیم زیاد می‌کند. وقتی داوران در بازی دچار اشتباه می‌شوند ثمره آن این می‌شود که به جای دیدن بازی خوب، شاهد این تنش در طول بازی باشیم. مسئولان باید فکری به حال این کنند تا بازیکنان و کادرفنی تمرکزشان را از دست ندهند. به نظرم اگرVAR وارد ایران نشود لیگ‌مان با توجه به تنش‌های زیادی که وجود دارد دچار مشکل می‌شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: خروج ترابی به دلیل مصدومیت تاثیر بدی روی کیفیت بازی پرسپولیس گذاشت چون پس از آن بود که از سرعت تیم پرسپولیس کاسته شد اگر چه بازیکنان جایگزین خوب کار کردند. هوادار هم یک فوتبال منطقی و رو به جلو را در دستور کار خود قرار داده بود، چون آمده بودند با امتیاز از ورزشگاه آزادی خارج شوند. اینکه بازیکنان پرسپولیس اشتباه کنند چندان برای تیمی مانند پرسپولیس خوب نیست. تعویض سیامک هم باید زودتر صورت می‌گرفت چون وقتی به زمین آمد پرسپولیس تحرک بیشتری به سمت راست پرسپولیس داد. وحید امیری هم که دیگه نیازی به گفتن من ندارد به نوعی آچار فرانسه کادرفنی است.

کلهر با اشاره به اینکه باید مهدی عبدی در زمین بیشتر حضور داشته باشد، گفت: عبدی یک بازیکن کلیدی و تاثیرگذار در تیم پرسپولیس است. به نظرم می‌تواند بیشتر هم در زمین حضور داشته باشد چرا که ممکن است در یک لحظه نتیجه بازی را تغییر دهد. عبدی واقعأ اعتماد به نفس بالایی دارد. 

وی در خصوص ترکیب پرسپولیس هم اظهار داشت: باید هر چه زودتر کادرفنی پرسپولیس به یک ترکیب ثابت برسد چون جا به جایی در هر بازی نمی‌تواند کمکی به تیم کند. امیدوارم با درایت و هوش بالای یحی در بازی‌های آینده شاهد نتایج بهتری از سوی تیم پرسپولیس باشیم. باید در دیدارهایی که پرسپولیس میزبان است به امتیازات کامل برسد زیرا یک لحظه غفلت می‌تواند فاصله پرسپولیس با رقبا را در لیگ بیشتر کند. اگر شاگردان یحیی امتیاز از دست دهند کار سخت‌تر می‌شود زیرا استقلال، گل گهر و سپاهان تیم‌هایی هستند که در لیگ هم خیلی خوب نتیجه گرفته‌اند و هم مدعی جدی برای کسب جام قهرمانی هستند. امیدوارم فوتبال پویاتری در ادامه لیگ از تیم‌ها شاهد باشیم. 

کدخبر: 749589 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟