تارتار: محکوم به پیروزی در دیدار فردا هستیم

به گزارش رکنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار ذوب آهن با نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: خیلی خوشحالم به شهری آمدم که شاید خیلی زیبایی و امکانات نداشته باشد ولی مردمان با معرفتی دارد خاطرات خیلی خوبی از این شهر دارم. نفت مسجدسلیمان هواداران پرشوری دارد. خاطراتم زنده شد و از این بابت خوشحالم. آروز می‌کنیم روزی برسد که این مردم با این معرفت و پاکی دغدغه مالی نداشته باشند و امکانات شهر بیشتر شو تا مردمش روزهای خوشی را در آینده ببینند. حق آنها خیلی بیشتر از اینها است ضمن اینکه جا دارد ولادت حضرت زینب (س) را تبریگ بگویم.

وی تصریح کرد: چیزی که امسال می‌بینیم؛ بازی آسانی وجود ندارد. تیم‌ها به هم نزدیک شده‌اند. امسال بازیکنان خلاق کمتر شده‌اند و به کشورهای دیگر رفته‌اند. خلاقیت کم شده و بازی‌ها بیشتر تاکتیکی و فیزیکی است. نفت مسجدسلیمان را آنالیز کردیم تیم بسیار دونده و جنگنده‌ای هستند که کار را برای ما خیلی سخت می‌کند. درست است که این تیم دیر بسته شد اما با توجه به تجربه‌ای که فراز کمالوند و همکارانش دارند تیم خوبی جمع شده است هفته به هفته هم شرایط‌شان می‌تواند بهتر شود

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌ آهن اصفهان با اشاره به تیم خودش گفت:‌ تیم بسیار خوبی داریم. 2-3 هفته است نتوانستیم امتیازات لازم را بگیریم. مصمم و محکوم هستیم که فردا برنده باشیم. ضمن احترام به تیم خوب نفت مسجدسلیمان و تمام هواداران‌شان باید با تمام وجودمان بازی کنیم. بازیکنان ما مصمم هستند و می‌خواهند شرایط را خیلی زود عوض کنند تا امتیازات از دست رفته جبران شود. با تلاش مضاعف خیلی امیدوارم فردا بتوانیم یک بازی حساب شده انجام بدهیم و پیروز بازی باشیم.

تارتار در مورد غایبان ذوب‌آهن در بازی فردا عنوان کرد: خدا را شکر محروم نداریم یکی دو مورد مصدومیت جزیی وجود دارد پزشکان تلاش می‌کنند تا این بازیکنان به بازی فردا برسند.

کدخبر: 749410 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟