تارتار: نگران ذوب آهن نیستیم!

به گزارش رکنا، مهدی تارتار  پس از شکست سه بر صفر  ذوب آهن مقابل مس رفسنجان اظهارداشت: این پیروزی را به مس رفسنجان تبریک می‌گویم. در نیمه دوم باتوجه به این که به گل نیاز داشتیم، مجبور بودیم باز کار کنیم و آن‌ها در ضد حملات خیلی خوب کار کردند. ما در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم به بازی برگردیم اما داور باز نگذاشت.

وی ادامه داد: این مساله برای من عجیب بود و از کمیته داوران خواهش می‌کنم بررسی کنند چگونه پنالتی مهمان به درستی گرفته می‌شود اما پنالتی میزبان را نمی‌گیرند. این برای من شائبه درست می‌کند. وقتی بازی سه بر صفر شد، صحبت درباره بازی شاید بی‌معنی باشد اما آن‌هایی که اهل فن هستند، می‌دانند اگر در نیمه اول به بازی برمی‌گشتیم دیگر در نیمه دوم مجبور نبودیم به این شکل بازی کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن گفت: به هر حال این داور در نتیجه کلی تاثیر گذار بود و صحنه‌های دیگری هم در این بازی وجود داشت که امیدوارم داور اشتباه نکرده باشد. به هر حال این بازی برای‌مان تمام شد اما من از روز اول گفتم این تیم خیلی کار دارد و باید تلاش کنیم اما اصلا نگران نیستیم و مطمئن هستم در آینده سربلند بیرون خواهیم آمد. باید منطقی فکر کنیم چون تیم‌مان در یکی دو سال گذشته شرایط خوبی نداشت. من به آن‌ها قول می‌دهم که در پایان این فصل جایگاه خوبی را به دست می‌آوریم.

 

کدخبر: 747961 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟