کمالوند: ذوب آهن را به خوبی می شناسیم

به گزارش رکنا، فراز کمالوند سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در کنفرانس پیش از بازی با ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: جا دارد قبل از هر چیز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) را به مادران عزیز و پرستاران پر تلاش تبریک بگوییم.

وی افزود: امیدوارم در بازی فردا شاهد بازی خوب و جذاب از هر دو تیم باشیم. علیرغم اینکه در هفته های گذشته شایستگی پیروزی را داشتیم به دلایل مختلف نتوانستیم نتیجه ی برد را کسب کنیم. 

وی ادامه داد: همانطور که مطلع هستید از ۸ بازی گذشته ۶ بازی را در خارج از مسجد سلیمان بودیم که در نوع خود رکوردی محسوب می شود که از ۸ بازی اول تیم ۶ بازی در خارج از خانه برگزار شود. 

کمالوند گفت: از تیم ذوب آهن شناخت کافی داریم، تیمی دارای کادر فنی خوب و بازیکنان جوان و هماهنگ است و مستحضر هستید که اقای تارتار در مسجدسلیمان هم زحمات زیادی کشیده است و هم نتایج خوبی کسب کرده است اما آنها هم مثل تیم نفت مسجد سلیمان اسیر یکسری از اشتباهات شده اند، اما با توجه به اینکه قضاوت بازی فردا را داوری با تجربه و خوب برعهده دارد امیدواریم که انشاالله حق به حق دار برسد. 

سرمربی نفت مسجد سلیمان در رابطه با محرومین و مصدومین تیم گفت: دو نفر از بازیکنان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما به هوادان قول خواهم داد تا پایان نیم فصل نتیجه مورد نظر خودمان و هواداران را کسب کنیم. 

فراز کمالوند در جواب سوال خبرنگاران در رابطه با پرداختی های بازیکنان اظهار داشت: از نماینده مجلس، فرماندار مسجدسلیمان، هیئت مدیره تیم، مدیرکل ورزش استان خوزستان و مسئولین شهرستان که برای پرداختی های تیم تلاش کردند تشکر دارم. 

وی در پایان اذعان داشت: از ابوذر شجاعی مدیرعامل تیم نفت مسجد سلیمان نیز تشکر ویژه ای دارم که بعد از چندین سال دوباره تیم های امید و جوانان نفت مسجدسلیمان را راه اندازی کرده و به امید خداوند بتوانیم تیم های پایه را تقویت کرده و بچه های مستعد و ارزشمند مسجدسلیمان را پرورش دهیم و در سال های آینده در ترکیب تیم ببینیم.

کدخبر: 749407 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟