حسینی: از بازی با استقلال باید درس عبرت بگیریم

به گزارش رکنا، مجتبی حسینی در نشست خبری بعد از بازی استقلال مقابل پیکان در هفته نهم لیگ برتر، اظهار داشت: نتیجه نشان‌گر همه چیز است. وقتی تیمی سه بر صفر می‌بازد، روز خوبی نداشته است. فکر می‌کنم این بازی یکی از بدترین بازی‌های ما در ۹ بازی‌ که گذراندیم بوده است. برعکس، تیم حریف خیلی جنگنده‌تر و باانگیزه‌تر از ما بازی کرد.

وی افزود: به هر حال ما موقعیت‌های چندانی ندادیم و دو گل از روی نقطه ایستگاهی خوردیم که می‌دانستیم نقطه قوت استقلال است. ما تاکید کرده بودیم که کرنر و خطای راحت ندهیم چون هم بازیکنان قد بلند هم ضربه زننده خوب در اختیار استقلال بود. به هر شکل جای صحبتی نیست و باید خودمان را جمع و جور کنیم و برای دو بازی سخت آینده آماده شویم.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی باعث به هم ریختگی تیمش از دقیقه ۳۰ به بعد شد، گفت: به هم ریختگی خاصی نبود. به نظرم بازیکنانم انرژی لازم را برای این بازی نداشتند. به هر شکل زورمان به استقلال نرسید.

حسینی در پایان درباره دو بازی سخت آینده پیکان مقابل پرسپولیس و سپاهان عنوان کرد: بازی‌های سختی داریم ولی هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. ما بازیکنان جوان و با انرژی‌ داریم. سعی می‌کنیم از این بازی درس بگیریم و بدون نگاه به نام‌ها تلاش می‌کنیم تا اتفاقات بهتری رخ دهد.

 

کدخبر: 749253 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟