عبرت کارگزار پرسپولیس از مربی استقلال!

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، در سال های اخیر با توجه به مشکلات مالی باشگاه های لیگ برتری فوتبال کشور،  نقش کارگزاران و حامیان مالی پر رنگ تر از قبل شده تا جایی که باشگاه های فوتبال تمام فضای درآمد زایی را در اختیار کارگزار قرار می‌دهند.

در همین رابطه فصل گذشته گفته می شد کارگزار باشگاه استقلال دارد فرهاد مجید را برکنار و گزینه مد نظرش را به روی نیمکت استقلال قرار دهد.  به این خاطر که فرهاد مجیدی، علیه کارگزار فصل قبل استقلال واکنش نشان داده بود. در همین رابطه سرمربی استقلال در آن زمان اظهار داشت: «زمانی که سرمربی استقلال شدم، شنیدم که شرکت «های وب» و آقای میری اسپانسر باشگاه به دنبال مربی دیگری بوده‌اند. بعد هم مصاحبه می‌کنند و می‌گویند استقلال شخص‌گرا شده و فوتبال حرفه‌ای است. آقای میری در فوتبال حرفه‌ای و در هیچ کجای دنیا اسپانسر برای باشگاه، سرمربی انتخاب نمی‌کند. امیرحسین فرخ‌مهر که از دوستان قدیمی‌ام است به من گفت که تا پنج صبح با آقای میری دنبال این بودیم که مربی دیگری را به‌عنوان سرمربی استقلال بگذاریم.  یکی دو هفته پیش نیز جلسه هیئت مدیره برگزار شده است و اعضای هیئت مدیره به من گفتند که در تماس با میری، ایشان گفته استقلال یا جای من است یا جای فرهاد مجیدی! با توجه به اینکه می‌دانستم که سرمربی مدنظر استقلال نبودم، اما در عربستان برای موفقیت خودم و تیم با ایشان خیلی گرم گرفتم.»

 

 این مسئله به نوع دیگری برای پرسپولیس هم صدق می کرد. در فصل گذشته سرخ پوشان، فضای مجازی را در اختیار کارگزار قرار داده بودند و  با انتشار مطلبی جنجالی در فضای مجازی باعث ناراحتی هندی ها شدند. همین مسئله باعث شد مشکلاتی برای باشگاه پرسپولیس ایجاد کرد. در واکنش به این موضوع باشگاه پرسپولیس ناچار به عذرخواهی رسمی شد.

عذرخواهی پرسپولیس

قرارداد  باشگاه پرسپولیس در روز یکشنبه(14 آذر ماه سال جاری) با کارگزار رسمی به طور رسمی منعقد شد. طبق اعلام باشگاه پرسپولیس این قرارداد با انجام مراحل قانونی ترک تشریفات صورت گرفته است. بر همین اساس ارزش کلی قرارداد  برای سال اول بالغ بر 630 میلیارد تومان خواهد بود.

با این اوصاف در قرارداد کارگزار پرسپولیس بندی گنجانده شده است که دو طرف( کارگزار و اعضای باشگاه پرسپولیس) اجازه مصاحبه علیه یکدیگر را ندارند.

کدخبر: 748913 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟