مهدی‌زاده: اتفاقات کمیسیون ورزشکاران تعجب‌آور است

امیر مهدی‌زاده در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص اینکه شنیده شده قرار بوده او هم در بین کمیسیون ورزشکاران حضور داشته باشد، اظهار داشت: از اتفاقاتی که در چند وقت اخیر در کمیسیون ورزشکاران اتفاق افتاد، متعجبم. زیرا باید دانست ورزشکاران و قهرمانان ورزشی سرمایه کشور هستند و نباید اجازه بدهیم که آنها دلخور شوند. ورزشکاران در جذب جامعه ورزش و مردم ورزش دوست تاثیرگذار هستند. حسن یزدانی، احسان حدادی و هادی ساعی از جمله ورزشکارانی بودند که با افتخار آفرینی آن‌ها احساس غرور کردیم و کمیته ملی المپیک نباید اجازه ندهد آنها دلخور باشند.

وی افزود: واقعیت این است مسئولان کمیته ملی المپیک قبلاً با من تماس گرفتند و از اینکه عضو کمیته باشند نظرم را پرسیدم. اما بعداً بنابر هر دلیلی دیگر تماسی گرفته نشد. بعد از صحبت‌های حمیدسوریان متوجه شدم با او هم تماس گرفته شده است. ورزش کشتی آبروی مملکت است و در رقابت‌های بزرگ برای کشور افتخارآفرینی کرده‌اند. خوب نیست که در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک کشتی‌گیران سهمیه نداشته باشند.

عضو تیم ملی کاراته گفت: در حال حاضر روند طوری پیش می‌رود که کمیسیون دوم ورزشکاران کمیته ملی المپیک هم مانند مرتبه اول جمع‌بندی و خروجی مناسبی نداشته باشد و درگیر اختلافات باشد. امیدوارم بار دیگر همه چیز به شرایط خوب برگردد.

 

کدخبر: 748956 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟