واکنش مربی استقلال به اتهام ترسو بودن! + فیلم
حجم ویدیو: 35.18M | مدت زمان ویدیو: 00:04:47

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر به مصاف پرسپولیس رفت که در پایان دو تیم به نتیجه بدون گل رضایت دادند. بعد از برگزاری دربی 97 انتقادات زیادی به کیفیت بازی سرخابی‌ها مطرح شد.  تیم فوتبال استقلال بعد از پایان هفته هشتم لیگ برتر با 14 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد.  

در همین راستا صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر، اظهاراتی داشت که گزیده صحبت‌های وی را در زیر می‌خوانید: 

*هر بازی یک یا 2 پنالتی استقلال نادیده گرفته می‌شود. از طرفی برای ما انگیزه می شود که بیشتر کار کنیم، موقعیت بیشتری بسازیم تا بیشتر گلزنی کنیم. باشگاه استقلال با عملکرد مضاعف خود این نادیده گرفتن پنالتی را جبران کنیم.

*فوتبالی که روی هر دروازه 5 موقعیت ایجاد شود و هر تیمی 2 گل به ثمر برساند شاید از نگاه تماشاگر وهوادار بازی زیبا باشد. این نوع فوتبال برای هر تماشاچی جذایبت خاص خود را دارد. این اتفاقات نسبت به حریف اتفاق می افتد. 

*در بازی با صنعت نفت 27 موقعیت گل ایجاد کردیم. هر دو دقیقه یک موقعیت. معمولاً نسبت به حریف این اتفاقات می افتد. 

*استقلال در بعضی دقایق دربی کنترل بازی را در اختیار داشت و به ویژه 20 دقیقه آخر به رقیب خود تسلط داشت. صحنه مشکوک به پنالتی روی تمرینات ما اتفاقا افتاد. 

*در فصل بیست و یکم لیگ برتر کلاً 2 گل دریافت کردیم که روی ضربات ایستگاهی بوده و در جریان بازی گلی دریافت نکردیم.

* در امر گلزنی مقداری خوب عمل نکردیم. در امر موقعیت سازی غیر از بازی پرسپولیس، بسیار خوب عمل کردیم. در همین بازی پرسپولیس که ما نتوانستیم اندازه بازی مانند صنعت نفت آبادان موقعیت لازم را ایجاد کنیم. دو خطای پنالتی استقلال از دید ما در دربی نادیده گرفته شده که همین موضوع جریان بازی را عوض کرد.

*به نظرم دربی هایی که در نیمه اول گل دارد، جذاب تر می شود.

*اتهام اینکه مربیان در دربی تاکتیک هجومی اتخاذ نمی کنند و ترسو بازی می کنند به خاطر نتیجه و میزان موقعیت های ایجاد شده به هواداران حق می دهم. شاید من اگر هوادار بودم و جای کادرفنی نبودم می گفتم این چه بازی بود که دیدم. مطمئنم کادرفنی پرسپولیس و ما طراحی حمله خود را داشتیم، منتهی میزان ساخت موقعیت ها نسبت به بازی های قبل کم بوده است.  

کدخبر: 748473 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟