بازیکن دورتموند ضربه مغزی شد + فیلم
حجم ویدیو: 1.44M | مدت زمان ویدیو: 00:00:11

به گزارش رکنا، روز شنبه هواداران حاضر در سیگنال ایدونا پارک و در بازی کلاسیک میان دورتموند و بایرن مونیخ شاهد صحنه‌های نگران کننده‌ای بودند.

بایرن مونیخ توانست در دیداری حساس با نتیجه 3 بر 2 از سد دورتموند عبور کند. اما اتفاق مهمی که این دیدار را تحت تأثیر قرار داد، لحظه برخورد یولیان برانت بازیکن دورتموند با اوپامکانو مدافع بایرن بود که بازی را برای لحظاتی قطع کرد.

در دقیقه 65 بود که برانت و اوپامکانو برای تصاحب توپ با تمام قدرت در هوا سر به سر شدند که باعث سقوط خطرناک برانت شد و بازیکن دورتموند نیز پس از این برخورد دچار خونریزی شد و روی زمین افتاد. در تصاویر اولیه اینگونه به نظر می‌رسید که برانت از هوش رفته است.

بازیکنان دو تیم پس از آن برای پزشکان تیم دست تکان دادند و خواستار حضور آنها در زمین شدند، در شرایطی که اوپامکانو پس از مدت کوتاهی به زمین مسابقه برگشت اما، برانت برای مدت طولانی تحت درمان قرار گرفت به صورتی که پس از این اتفاق برای معاینات بیشتر به بیمارستان انتقال داده شد.

در همین زمینه سباستین کهل مدیر ورزشی دورتموند درباره شرایط برانت گفت: او دچار ضربه مغزی شد، ولی همه چیز اکنون خوب است و وضعیت او پس از گذراندن یک شب در بیمارستان بسیار بهتر است. ما واقعاً خوش شانس بودیم. اکنون احساس بهتری دارد.

 

 

کدخبر: 748050 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟