ذوالفقار نسب: نبود تماشاگران دربی یک نقص است/ امیدوارم شاهد خشونت نباشیم

 «بیژن ذوالفقار نسب» درخصوص دربی 97 به خبرنگار رکنا اظهار داشت: بازی استقلال و پرسپولیس همیشه جذابیت‌های خاص خودش را داشته به خصوص این روزها بازی‌ها بدون تماشاگر است و مردم علاقه‌مند هستند این بازی را ببینند. بازار شایعات و تبلیغات خیلی داغ است. صحبت‌های بازیکنان و کری‌خوانی‌هایی که می‌کنند و آن را رسانه‌ها منتشر می‌کنند. حضور تماشاگر خود به خود در همه جا دنیا اذعان دارند حضور آنها هیجان بازی را افزایش می‌دهد و این بازی چون بدون آنهاست، بالاخره یک نقص است اما با این حال 2 تیم شرایط خوب می رسند و ظاهرا اختلاف دو امتیازی دارند.

وی ادامه داد: نتیجه پیروزی هر 2 تیم فاصله را ایجاد کند اما متاسفانه بازی پارسال دو تیمبا خشونت  همراه شد. امیدوارم بازی امسال از جانب کادرفنی خوب اداره شود و بازیکنان به فکر ارائه بازی خوب باشند تا شاهد خشونت نباشیم. در آستانه بازی دربی مدیر عامل باشگاه استقلال  نظراتش را بیان کرده و پس از بازی عقاید تغییر خواهد کرد. دو تیم شرایط نسبی خوبی دارند پرسپولیس بازی آخر خود را برده و استقلال هم مساوی کرده و پرسپولیس بالاتر از استقلال قرار دارد.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان تصریح کرد: در هر صورت نتیجه بازی برای هر دو تیم و تماشاگران حائز اهمیت است به این دلیل 2 تیم تلاش می کنند 3 امتیاز کامل بگیرند و هواداران را شاد کنند. امیدوارم بازی خوبی از سوی دو تیم  ببینیم و برنده واقعی هواداران باشند که یک بازی خوب مشاهده کنند.

کدخبر: 747063 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟