امیرآبادی: استقلال از پرسپولیس بهتر است/ دربی 3 بر صفر بهترین خاطره‌ام است

«مهدی آمیرابادی» پیشکسوت استقلال در خصوص پیش‌بینی‌اش از دربی 98 به خبرنگار رکنا اظهار داشت: هیچ زمان بازی استقلال و پرسپولیس را پیش‌بینی‌ نکرده‌ام. متاسفانه استقلال در هفته‌های گذشته از داوری ضربه‌ خورده، امتیازات زیادی را از دست داده است. البته ناگفته نماند که نتیجه این دیدار هیچ ارتباطی به جایگاه 2 تیم در جدول ندارد. معتقدم که شاگردان «فرهاد مجیدی» از لحاظ فنی و مهره‌ای در شرایط بهتری نسبت به پرسپولس قرار دارند امیدوارم که برنده این بازی حساس باشند. 

وی درواکنش به اینکه فکر می‌کند چرا دربی‌های اخیر 2 تیم از کیفیت بسیار پایینی برخوردار بوده ادامه داد: به هرحال این بازی از حسایت بسیار بالایی برخوردار است، چرا که صحبت تمامی هواداران در طول فصل این است که «همه بازی‌ها را بِباز ولی این یک بازی را بِبر». به همین خاطر همیشه این 2 تیم خیلی محتاط بازی می‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود که کیفیت این دیدار مطلوب نباشد.

پیشکسوت استقلال، در خصوص خاطره‌ای از دربی‌هایی که در آن حضور داشته است گفت: در مورد خاطره‌ای از دربی هم‌ باید بگویم. آن دربی برایم خیلی خاطرانگیز است، که استقلال توانست بازی را با نتیجه 3 بر صفر برنده شود. من هم موفق شدم، یک پاس چیپ به «مجتبی جباری» بدهم. واقعاً از بین تمامی دربی‌هایی که در آن حضور داشتم، این دیدار برایم خیلی خاطره انگیز است.  

کدخبر: 746933 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟