نکیسا: مهمان‌نوازی لبنان خوب نبود/ داور  روی اعصاب بازیکنان ایران بود

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 15:30 روز گذشته در چارچوب بازی‌های گروه A مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا به مصاف لبنان رفتند. تیم ملی تا دقیقه 92 با نتیجه یک بر صفر شکست خورده بود و در دقایق پایانی با 2 گل سردار آزمون و احمد نوراللهی با پیروزی از میدان خارج شد. 

در همین رابطه نیما نیکسا در خصوص پیروزی ایران مقابل لبنان در مقدماتی جام جهانی، اظهار داشت:  تیم ملی فوتبال در نیمه اول خوب نبود و توپ‌های بی‌هدف زیادی به در بسته برخورد می کرد.  هر چند در نیمه دوم فشار بازیکنان تیم ملی جواب داد و توانستیم خوشبختانه به نتیجه دلخواه برسیم.

وی افزود: متاسفانه لبنانی‌ها برخورد مناسبی با تیم ملی فوتبال ایران نداشتند. داور مسابقه هم به طور مرتب کارت از جیب خود در می آورد تا جو مسابقه و اعصاب بازیکنان ما را بهم بریزد. البته خداوند با ما بود و توانستیم سربلند از زمین خارج شویم.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران گفت: به هر حال می خواستند ایران بازنده از زمین مسابقه خارج شود؛ اما خداوند کمک کرد و این اتفاق رخ نداد. جو ورزشگاه صیدا را به خوبی می‌شناسم چون در لبنان بازی کردم. البته این رسم مهمان‌نوازی لبنانی ها درست نبود. 

نیکسا در پایان گفت: به امید خدا  اگر تیم ملی فوتبال در بازی با  سوریه هم برنده از زمین مسابقه خارج شود،  با 16 امتیاز 80 درصد مسیر صعود به جام جهانی را طی کنیم. 

کدخبر: 739417 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟