مومن زاده: لیگ تنیس بانوان اصفهان، فرصت مهمی برای پیشرفت تنیس بازان است

به گزارش رکنا، «ندا مومن زاده»مدیر آکادمی تنیس مومن زاده اصفهان از میزبانی این آکادمی در رقابت های لیگ تنیس بانوان خبر داد و اظهار داشت : مسابقات لیگ تنیس بانوان از ١٦ تا ٢٦ آبان به میزبانی اصفهان در آکادمی تنیس مومن زاده در مجموعه ورزشی انقلاب اصفهان برگزار می شود تا برترین تنیس بازان کشورمان در قالب تیم های مختلف ، رقابت های مهیجی را برای راهیابی به رقابت های لیگ برتر فصل آینده برگزار کنند.

ندا مومن زاده گفت: هشت تیم برتر این رویداد جواز حضور در لیگ برتر را بدست می آورند و بفیه تیم ها در لیگ دسته اول و دسته دوفصل آینده رقابت خواهند داشت  که این نحوه برگزاری با توجه به وقفه‌ای که بین رقابت های لیگ تنیس بانوان ، بوحود آمده بود، منطقی به نظر می رسد .

او پیشرفت تنیس بانوان ایران را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: شکی نیست که سطح تنیس بانون ایران ارتقا یافته و مصداق بارز آن را باید موفقیت چهره های موفق این روزهای تنیس بانوان از جمله مشکات الزهرا صفی دانست که با راهیابی به رویداد گرند اسلم ، شایستگی های تنیس بانوان ایران را به منصه ظهور رساند و قطعا این موفقیت مهم می تواند در جامعه ی تنیس بانوان ادامه یابد.

عضو کمیته باشگاه های فدراسیون تنیس  گفت : این مسابقات فرصت دیگری برای شایستگی های تنیسورهایی است که می توانند قابلیت های خود را بار دیگر نشان دهند و آکادمی تنیس مومن زاده هم تمام تلاش خود را انجام داده تا با ایجاد  شرایط مناسب ، زمینه میزبانی و رقابت های خوبی را فراهم کند .

او با بیان اینکه جایزه تیم های برتر این مسابقات ، ١٥٠ میلیون تومان است ، اظهار داشت : برگزاری رقابت های لیگ اتفاق مهمی است و فدراسیون هم جایزه مناسبی در نظر گرفته، از طرفی رقابت های لیگ، فرصت خوبی برای بازیکنان است که در قالب قرارداد معین و حرفه ای ، فعالیت های تنیسی خود را ادامه دهند.

ندا مومن زاده گفت : میزبانی لیگ تنیس  در اصفهان هم فرصت خوبی برای رونق و هیجان جدید در این شهر است تا با برگزاری این رویدادهای مهم ، باز هم تنیس این استان که از جمله استان های موفق در سال های گذشته بوده است ، جان تازه ای بگیرد.

کدخبر: 738326 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟