حسینی:  آندراده دروازه‌بان بسیار بزرگی است/ از مسابقات جهانی جا ماندیم

به گزارش رکنا، «پیمان حسینی» دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال ساحلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی رکنا، درخصوص کیفیت مسابقات بین قاره‌ای فوتبال ساحلی اظهار داشت: خداراشکر در چند بازی اول نتایج بسیار خوبی گرفتیم صعودمان به فینال قطعی شد. در این تورنمنت 8 تیم برتر دنیا حضور دارند و فقط جای برزیل خالی است. امیدوارم که مدال خوشرنگی بگیریم. چرا که تیم ما خیلی خوب تمرین کرده، بازیکنانمان هم از آمادگی خوبی برخوردار هستند. متاسفانه از ناحیه زانو مصدومیت جزئی دارم که کمی اذیتم می‌کند؛ اما هر زمان که مربی‌ام تشخیص دهد برای تیم بازی خواهم کرد البته موفقیت تیم از بازی کردن من خیلی مهم‌تر است.

*ایران همیشه در جام‌جهانی درخشان ظاهر شده است

وی در مورد شرایط تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: خوشبختانه ایران همیشه در این رقابت‌ها درخشان ظاهر شده این‌بار هم هشتمین دوره‌ای است که یکی از نمایندگان این تورنمنت است. ما تابه حال توانستیم 3 بار قهرمان، یکبار دوم، 2 بار سوم و یکبار هم چهارم شویم. در تمامی این دوره‌ها تیم ملی فوتبال ساحلی ایران جزو 4 تیم اول این مسابقات بوده توانسته دست پر از مسابقات خارج شود.

*جای ایران در جام بین قاره‌ای خالی بود

سنگربان تیم‌ملی فوتبال ساحلی در پاسخ به اینکه به نظرش ایران در این رقابت‌ها چه رتبه‌ای را کسب می‌کند گفت: همانطور که قبل‌تر گفتم تیم ما همیشه در مسابقات بین قاره‌ای نتایج خوبی کرده است. رقبای دیرینه ما، تیم‌ملی روسیه، ژاپن اول و دوم جام جهانی گذشته هستند. نتایجی که ما بدست آوردیم به خوبی نشان می‌دهد که جای ایران در جام‌جهانی فوتبال خالی بوده است. چرا که ما بدون هیچ‌گونه بازی‌های مقدماتی راهی این مسابقات شدیم. ولی سری پیش با نظر afc امارات، عمان و ژاپن راهی جام‌جهانی شدند. اما ایران با تمامی شایستگی، از حضور در این مسابقات جا ماند که این موضوع اتفاق بسیار بد و عجیبی برای تمامی ما بود. هنوز هم نمی‌دانیم که در این اتفاق چه کسانی به ما لطمه زدند. 

* آندراده دروازه‌بان بسیار بزرگی است

وی در واکنش به صحبت‌های «الینتون آندراده» دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی پرتغال در تمجید و برگزاری مراسمی برای خداحافظی او در این رقابت‌ها گفت: آندراده دروازه‌بان بسیار بزرگی است. ما باهم در مسابقات باشگاهی و ملی سابقه بازی زیادی داریم. آندراده پسر بسیار بااخلاق و درجه‌یکی است و خیلی به من لطف دارد. آخرین باری که با او بازی کردم در کاپ مسابقات مسکو بود. امیدوارم که در آخرین دوره‌ای که در این کاپ بین المللی حضور دارم بتوانیم به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دسته پیدا کرده باعث خوشحالی مردم عزیزمان باشیم. در مورد خداحافظی‌ام از مسابقات ملی هم باید بگویم، که بعد از این اتفاق دوست دارم در تیم‌های خارجی به عنوان لژیونر بازی کنم به فوتبال باشگاهی‌ام ادامه دهد.

در پایان هم از شما، تمامی رسانه‌ها، مردم، خانواده و دوستانم که همیشه حمایتم کردند و پشتیبانم بودند نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم.

کدخبر: 737236 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟