بیانی: تحت هر شرایطی باید پیروز شویم

به گزارش رکنا، شاهرخ بیانی در نشست خبری پیش از بازی نساجی مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: شهرهای شمالی همیشه بارندگی است و این طبیعی است ولی ما باید تحت هر شرایطی بازی کنیم و تلاش کنیم تا پیروز باشیم؛ زمین ساری زمین خوبی نیست ولی باید تلاش کنیم تا در این شرایط موفق باشیم، چرا که نساجی از تیم‌های ریشه دار کشور ماست و ما داریم با این روند ادامه می دهیم برای آینده تلاش می‌کنیم.

مربی نساجی با اشاره به روند رو به رشد تیمش در فصل جدید گفت: هر بازی داریم این روند رو به رشد را ادامه می دهیم تا بتوانیم این فصل هواداران را خوشحال کنیم.

شاهرخ بیانی اشاره‌ای هم به عدم حضور هواداران در ورزشگاه‌ها داشت و گفت: فوتبال بدون تماشاگر، آن جذابیت همیشگی را ندارد اما امیدواریم بزودی طرفداران ما و یار دوازدهم ما به ورزشگاه بیایند و آن حس خوب را به ما و بازیکنان منتقل کنند.

مربی نساجی درباره وضعیت تیم نفت، رقیب فردای نساجی هم توضیح داد: تیم نفت، تیم ریشه‌داری است و تیم بسیار خوبی است و کادر فنی خیلی خوبی دارد؛ الان شرایط شرایطی است که لیگ تازه شروع شده و نمی‌شود زود قضاوت کرد. الان فاصله‌ها نزدیک است و قطعا هفته‌های ششم هفتم می‌توانم بگوییم چه تیمی ضعیف است یا قوی و الان زود است بخواهیم قضاوت کنیم.

بیانی در واکنش به تقابل مربیان استقلالی و حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت صنعت نفت گفت: این‌که ما روزی در استقلال بازی می‌کردیم، درست است اما الان ما تیم‌مان نساجی است و تعصب ما به تیم نساجی است و برای سربلندی نساجی مازندران تلاش می‌کنیم.

او در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره غایبان احتمالی نساجی هم پاسخ داد: دو سه بازیکن مصدوم داریم ولی امیدواریم بقیه بازیکنان، جایگزین خوبی برای بازیکنان مصدوم ما باشد.

کدخبر: 737124 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟