زاهدی: قدرت‌مان را به رخ کشیدیم

 به گزارش رکنا، شب گذشته در چارچوب هفته چهارم لیگ کنفرانس اروپا، زوریا لوهانسک با گلزنی بازیکنان ایرانی خود مقابل زسکا بلغارستان به برتری 2 بر صفر رسید.

شهاب زاهدی پس از گلزنی در این مسابقه اظهار داشت: اول از همه می‌خواهم این برد را به طرفداران و تماشاگران تبریک گویم زیرا این مسابقه بازی خوبی برای آنها بود. بله ما در این بازی هم تاکتیک بد داشتیم و هم تاکتیک خوب ولی قدرتمان در پایان بازی به رخ کشیدیم و توانستیم به چیزی می‌خواستیم دست یابیم. ما الان باید این پیروزی را جشن گیریم.

وی در خصوص پاس گل به صیادمنش ادامه داد: برای من مهمترین چیز تیم است. ما در آن لحظه از بازی یک بر صفر پیش بودیم و من نمی‌خواستم هیچ ریسکی انجام دهم. در دقایق پایانی بازی بودیم و من می‌خواستم بردمان قطعی شود. اللهیار صیادمنش موقعیت بهتری نسبت به من داشت و برای همین تصمیم گرفتم که به او پاس دهم.

زوریا لوهانسک اکنون در جدول با 6 امتیاز در رده سوم قرار دارد. تیم بوده گلیمت با 8 امتیاز صدرنشین است و رمِ مورینیو با 7 امتیاز در رده دوم قرار دارد. از این گروه تیم صدر به مرحله بعدی لیگ کنفرانس اروپا صعود می‌کند و تیم دوم به پلی آف خواهد رفت.

 

کدخبر: 737076 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟