فیلم‌های حواشی بازی فجرسپاسی و استقلال

به گزارش رکنا، در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر از ساعت 16:00 امروز، تیم فوتبال فجرسپاسی در ورزشگاه حافظیه میزبان استقلال است. برگزاری این بازی حواشی و اتفاقات خاص خود را به دنبال داشت که آن را در زیر می‌خوانید:

*حوالی ساعت 14:30 امروز تیم فوتبال استقلال جهت تقابل با فجرسپاسی وارد ورزشگاه حافظیه شد.

*کادرفنی و سرپرست باشگاه استقلال به ورزشگاه حافظیه رسیدند.

*بازیکنان فجرسپاسی پیش از بازی مقابل استقلال، به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند.

*بازیکنان استقلال به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند.

*بازیکنان استقلال پیش از مصاف با فجرسپاسی، در سالروز درگذشت دو بزرگمرد تاریخ باشگاه استقلال،یاد مرحوم علی دانایی‌فرد و منصور پورحیدری را گرامی داشتند.

استقلال پیش از بازی

*در حالی که ورود اصحاب رسانه به ورزشگاه‌ها با محدودیت شدید انجام می‌شود. هواداران در بازی فجرسپاسی و استقلال در ورزشگاه حضور دارند. مشابه این اتفاق در بازی آلومینیوم و پرسپولیس هم تکرار شده بود.

هواداران بازی فجر و استقلال

در دقایق تلف‌شده نیمه دوم بازی اعتراض فرهاد مجیدی به داور سبب شد منصوری به سرمربی استقلال کارت زرد نشان بدهد.

* اواخر نیمه اول باران شدیدی در ورزشگاه حافظیه بارید. با این وجود همچنان هواداران پشت درب‌های ورزشگاه مشغول تشویق تیم‌های خود بودند.

* بازیکنان تیم فجر در نیمه دوم با دقایقی تاخیر نسبت به استقلالی‌ها وارد زمین شدند.

* با نزدیک شدن به پایان این دیدار تعداد حاضران پشت در ورزشگاه حافظیه بیشتر می‌شد. صدای این تجمع صدها نفره در زمان برگزار بازی از داخل ورزشگاه هم به گوش می‌رسید.

* پس از اعلام خطای پنالتی محمد قنبری روی محمد دانشگر، کادرفنی و بازیکنان استقلال به شدت به داور اعتراض کردند. اعتراض های کلانتری به منصوری حتی پس از به ثمر رسیدن گل یامگا ادامه یافت.

* مدیر رسانه‌ای تیم فجر پس از اعلام پنالتی قصد داشت با نشان دادن تصویر صحنه به این موضوع اعتراض کند اما داود رفعتی، ناظر بازی گوشی وی را ضبط کرد. 

* تعدادی از هواداران استقلال از پشت ورزشگاه پس از به ثمر رسیدن گل یامگا این تیم را تشویق کردند.

* پس از بیرون رفتن توپ در دقیقه 65 فرهاد مجیدی با استپ سینه و روپایی زدن در کنار زمین حرکات نمایشی انجام داد.

* در دقیقه 79 در شرایطی که داور خطای بازیکن فجر را درون محوطه جریمه استقلال اعلام کرد اما محمد قنبری بدون توجه به این موضوع به توپ ضربه زد که شوت وی با برخورد به بدن سیاوش یزدانی، سبب آسیب دیدگی این بازیکن شد.

* پس از اعلام خطای مرادمند روی بازیکن فجر در دقیقه 87، این بازیکن با وجود دریافت کارت زرد به تصمیم داور اعتراض کرد.

*  در دقیقه 2+90 محمد قنبری پس از برخورد با سیاوش یزدانی به شکل مشکوکی درون محوطه جریمه استقلال روی زمین افتاد اما منصوری اعتقادی به اعلام پنالتی در این صحنه نداشت. اعتراض کلانتری و نیمکت‌نشین‌های فجر به این موضوع سبب شد داور سرمربی فجر و یکی از دستیارانش را با کارت زرد جریمه کند.

* پس از به ثمر رسیدن گل تساوی فجر در دقیقه 5+90، بازیکنان و نیمکت‌نشین‌های فجر شادی قابل توجهی انجام دادند و سیروان قربانی، گلزن این تیم به دلیل درآوردن پیراهن خود کارت زرد گرفت.

* پس از پایان این مسابقه تعدادی از هوادارانی که پشت دروازه حضور داشتند به داخل زمین آمدند و برخی نفرات هم پشت در رختکن استقلال و راهروهای ورزشگاه حافظیه آمدند تا با بازیکنان موردعلاقه خود عکس بگیرند.

* تجمع عجیبی در محوطه اطراف میکسدزون ورزشگاه ایجاد شد و محمد مهدی فروردین، نماینده مجلس شیراز هم به سختی از ورزشگاه بیرون آمد.

*این مسابقه با تساوی یک بر یک تمام شد.

کدخبر: 737049 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟