آجورلو: در استقلال دنبال فروش نیستیم

به گزارش رکنا، مصطفی آجورلو در خصوص آخرین شرایط مالی و درآمدزایی استقلال، اظهار داشت: اجازه دهید ما از ثروتی که صدری در پرسپولیس دارد و من به عنوان خدمت گذار کوچک استقلالی‌ها بتوانم از ثروت موجود استقلال تولید کنم و باشگاه را ثروتمند کنم. ما قراردادی سال گذشته داشتیم و به ما گفته بودند شما ۸۰ میلیارد می‌ارزید. ما گفتیم می‌توانیم با پرسپولیس از فرصت‌های موجود نه اسپانسر مشترک، هزار میلیارد در بیاوریم. می‌توانیم اینگونه استادیوم بسازیم. می‌توانیم نگرانی‌ها را حل کنیم. ما می‌خواهیم امسال یک کار را انجام دهیم و آن هم تولید پول و ثروت است.

وی در خصوص اسپانسر گفت: در مورد اسپانسر صحبت نمی‌کنم. ما نمی‌خواهیم چیزی را بفروشیم. ما قرار است تولید ثروت کنیم. تولید ثروت یعنی اینکه من باید کار کنم. شبانه روز باید از ظرفیت‌های باشگاه استقلال استفاده کنم و تولید پول کنم. همین الان با بحث تبلیغات دور زمین، هر بازی ما می‌توانیم ۱۰ میلیارد درآمد کسب کنیم. یعنی می‌توانیم دو برابر پارسال پول در بیاوریم.

مدیرعامل استقلال خطاب به رئیس صدا و سیما عنوان کرد: از جبلی رئیس صدا و سیما می‌خواهم که اجازه دهند ما از فرصت‌های محتوایی‌مان پول تولید کنیم. چرا نباید از فرصت‌های محتوایی فوتبالی ایران در صدا و سیما استفاده کنیم؟

آجولور درباره پخش زنده گفت: درباره پخش زنده ان‌شاءالله صحبت می‌کنیم ولی درباره پخش غیر زنده که مال ماست. محتوای غیر زنده فوتبال استقلال قول می‌دهم هزار میلیارد پول در بیاورم. اگر این پول را به دست آورم، سال بعد آقای اولیایی بازهم من را بدهکار می‌داند؟

کدخبر: 735389 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟