مسئول حجاب‌بان‌های مترو تهران مدیر سازمان مشارکت های مردمی شهرداری می‌شود!

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، سید محمد نقیب، که پیشتر در شهرداری تهران ، سمت معاون اجتماعی مترو را عهده دار بود، در جایگاه سرپرستی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران منصوب شد.

نگاهی اجمالی به مسئولیت های پیشین نقیب، به شهروندان تهرانی یادآور می شود که او همان کسی است که در زمانی سرپرستی معاونت فرهنگی هنری مترو، به برنامه تئاتری داعش در یکی از ایستگاه های مترو تهران مجوز داده بود که موجب برانگیخته شدن انتقادات زیادی شد.

همچنین چندی پیش، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران اعلام کرده بود که حجاب بان ها ذیل نظارت «مجموعه فرهنگی مترو» فعالیت می کنند. سید محمد نقیب، همان کسی است که آبان سال ۱۴۰۰ سید محمد نقیب به عنوان معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه منصوب شد.

از دیگر سوابق کاری نقیب می توان به معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج شهرداری تهران، قائم مقام معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۰ و مدیر تامین و تولید محتوای معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو اشاره کرد.

حال؛ با پیگیری سوابق پیشین او به وضوح مشاهده می شود که او هیچگونه فعالیتی در زمینه آسیب های اجتماعی نداشته و اکنون در این جایگاه حساس قرار گرفته است. جایگاهی که نه تنها به تجربه تخصصی نیازمند است؛ بلکه دانش و مهارت تخصصی این عرصه  را نیز می طلبد. مواجهه درست با آسیب های اجتماعی، همان شیوه برخوردی است که نمی توان طی یکی دو روز یا چند ماه، آن را آموزش دید و اجرایی و مدیریت کرد.

کدخبر: 999898 ویرایش خبر
لینک کپی شد
زهرا علی هاشمی دبیر گروه: آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟