کلانتری: اعصابمان را کنترل کردیم و پیروز شدیم

به گزارش رکنا، علی‌اصغر کلانتری پس از پیروزی  فجر سپاسی شیراز مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری بعد از بازی، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم و چیز دیگری نمی‌توانم بگویم. ما به این برد نیاز داشتیم؛ البته تیم حریف هم به پیروزی در این مسابقه احتیاج داشت. خدا را شکر که این 3 امتیاز به ما رسید و  از ته قلبم دعا می‌کنم که نفت آبادان در ادامه راه نتایج خوبی کسب کند. 

وی افزود: می‌دانستیم بازی سختی داریم، چون وقتی تیمی دو شکست متحمل می‌شود در بازی سوم به دنبال جبران نتایج گذشته است. ما در 20 دقیقه ابتدایی خوب بازی کردیم و به گل رسیدیم. شاگردانم در ادامه نیمه اول کمی عقب‌نشینی کردند و دنبال حفظ 3 امتیاز بودند که کار درستی نبود. در نیمه دوم به شرایطی که می‌خواستیم رسیدیم، چون نفت آبادان حمله کرد و از توپ‌های بلند می‌خواست استفاده کند. ما برنامه خاصی برای جلوگیری از حملات حریف داشتیم و خدا را شکر که توانستیم موفق باشیم و به گل دوم هم رسیدیم.

کلانتری درباره عملکرد تیمش، گفت: درمورد تیم خودم صحبت می‌کنم. نفت برای آینده انشالله بهتر خواهد شد. ما در دو بازی قبلی هم مستحق شکست نبودیم. حداقل باید 2 امتیاز از دو بازی گذشته خود می‌گرفتیم، اما فوتبال همین است. هر بازی یک شکلی دارد و این بازی هم این مدلی پیش رفت. نفت تحت فشار بود و می‌دانستیم تیمی موفق می‌شود که بتواند خونسرد بوده و اعصابش را کنترل کند. 

وی افزود: اگر می‌خواستیم از ابتدا بدون حوصله بازی کنیم به مشکل می‌خوردیم، اما شکر خدا وضعیت‌مان بهتر شد. من هنوز از وضعیت راضی نیستم و اعتقاد دارم که خیلی باید بهتر شویم. 

کدخبر: 734948 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟