کلانتری: تیم‌های قلعه‌نویی همیشه با کلاس هستند/ گل نساجی آفساید بود

تیم فوتبال فجرسپاسی بعد از 8 سال با هدایت کلانتری به لیگ برتر بازگشت. فجرسپاسی در هفته اول لیگ برتر به مصاف نساجی مازندران رفت که با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. در هفته دوم فجرسپاسی میزبان  گل‌گهر سیرجان است.

به گزارش رکنا،  علی اصغر کلانتری در نشست خبری پیش از بازی فجرسپاسی مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: تیمی سخت کوش داریم که می‌خواهیم در لیگ برتر بهترین هم باشیم.  برای هر ۲ تیم فجر و گل گهر سیرجان بازی سختی پیش بینی می شود. این دومین بازی ما در لیگ برتر است که پس از هشت سال دوری برگزار می شود.

وی افزود: بهتراست قبل اینکه به بازی با گل گهر بپردازیم نگاهی به بازی هفته نخست با نساجی مازندران داشته باشیم و آن هم گلی بود که از روی آفساید دریافت کردیم. برابر نساجی در نیمه نخست خوب نبودیم که آن هم برای تیمی که تازه به لیگ برتر صعود کرده طبیعی بود؛ اما در نیمه دوم بازی هماهنگی را به نمایش گذاشتیم هر چند باختیم. مقابل تیم نساجی ۸۰ در صد بازیکنان ما سابقه بازی در لیگ برتر را نداشتند اما نشان دادند که تیمی بسیار سخت کوش هستند.

سرمربی تیم فجر با اشاره به سابقه این باشگاه تصریح کرد: این باشگاه همیشه بازیکنان و نخبه های خوبی را تحویل فوتبال ایران داده است و به راحتی به هیچ تیمی باج نمی دهد برای همین هم گفته ام در این فصل از فوتبال با همدلی که در نزد بازیکنان ، کادر فنی و دست اندر کاران باشگاه وجود دارد می خواهیم پدیده لیگ برتر شویم.

وی در مورد تیم گل‌گهر هم گفت: تیم‌های امیر قلعه‌نویی همیشه با کلاس بوده؛ اما همانگونه که گفتم برای هر ۲ تیم بازی سختی پیش‌بینی می شود. هر چند تیم گل گهر در بازی هفته نخست با چهار گل تراکتور سازی را شکست داده است.

کلانتری پیرامون محل برگزاری بازی این تیم هم گفت: از اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال فارس تشکر داریم که  توانستند در این فرصت بسیار کمی که تا شروع لیگ برتر داشتند زمین حافظیه را آماده کنند و قطعا شرایط  خوبی داشته است که مورد تایید فدراسیون قرار گرفته است.

وی افزود: ما هم از بازی کردن در زمین های مناسب لذت می بریم چرا که نوع بازی ما روی زمین است و تا آخر آبان ماه باید صبر کنیم تا ورزشگاه پارس شیراز آماده شود.

کدخبر: 732815 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟