اکبری: خوبیم اما با استقلال سرحال فاصله داریم

به گزارش رکنا، تیم فوتبال استقلال در هفته دوم لیگ برتر مهمان ذوب‌آهن اصفهان بود که در پایان با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد. در این بازی یامگا هر 2 گل تیمش را به ثمر رساند تا عملکردش مورد توجه هواداران آبی‌پوش قرار بگیرد. در عین حال استقلال در آستانه عقد قرارداد با رودی ژستد قرار دارد.  باتوجه به سهمیه‌های بازیکنان استقلال باید چند بازیکن از لیست این تیم خارج شوند.

در همین راستا یدالله اکبری در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص لیست مازاد اظهار داشت:

در این مورد نظر سرمربی تعیین کننده است. مجیدی باید تعیین کند از کدام بازیکن استفاده یا کدام بازیکن را کنار بگذارد. به هر حال استقلال خیلی خوب نتیجه گرفته و بازیکن خارجی‌اش خیلی خوب است. استقلال باید بهتر از اینها بازی کند و فوتبال مالکانه ارائه بدهد. 

وی در ادامه درباره نقل و انتقالات آبی پوشان گفت:

به نظر بنده ژستد با توجه به فیلم‌هایی که از وی دیده ام به نظر می رسد بازیکن با کیفیتی است اما بازیکنانی نیاز است که بتوانند وی را تغذیه کنند وبه نظر بنده نیاز به یک بازیکن نفوذی و یک بازیکن بازیساز نیاز دارد. به یک رهبر در خط دفاع خود نیاز دارد.

پیشکسوت استقلال در ادامه درباره شانس  قهرمانی و دو بازی ابتدایی شاگردان فرهاد مجیدی افزود:

در حال حاضر  دقیق نمی‌شود درباره قهرمانی صحبت کرد اما استقلال در دوبازی اول نمایش خوبی از خود نشان داد؛ اما استقلال برای رسیدن به جایگاه اصلی همچنان نیاز به پیشرفت دارد و باید رشد کند. این را باید بگویم با استقلال سرحال و کوبنده کمی فاصله داریم.

یداله اکبری در ادامه گفت:

استقلال یکی از مدعیان قهرمانی است و 4 تا 5 تیم بالای جدول مدعی قهرمانی هستند و استقلال هم یکی از این تیم‌ها است.

وی در خصوص عملکرد کوین یامگا بازیکن جدید استقلال در بازی با ذوب آهن گفت: 

یامگا سرعت و تکنیک خوبی دارد، اما وی نمی‌تواند تمام بار هجومی را به دوش بکشد این بازیکن نیازی به یک بازیکن مکمل دارد؛ اما باید بازیکنی باشد وی از از سرعت خوبی بهره می‌برد و در 20 متر فضا 5 متر بازیکنان را جدا می‌گذارد. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد:

توصیه‌ام به بازیکنان جدید استقلال این است که روی توانایی‌های خودشان بیشتر کنند  به ویژه روی بدنسازی تا به تیم ملی برسند. خیلی زحمت بکشند به خصوص قدرت بدنی خود را بالا ببرند. استقلال تیم بزرگی است و بازیکنانش باید حرفه‌ای فکر کنند و حرفه ای زندگی کنند. 

اکبری در خصوص روند بازی استقلال گفت:

در سال‌های گذشته نبود بازیکنانی مثل مجتبی جباری خیلی احساس شده است که فاصله بین هافبک و خط حمله را کم می‌کنند خیلی دوست دارم هافبکها به خط حمله نزدیک شوند و گلزنی کنند و در نهایت تماشاگران لذت ببرند 

وی در خصوص بازی امروز استقلال در مقابل تراکتور گفت:

این بازی همیشه سخت بوده و استقلال همین روند را ادامه بدهد فکر نکنم کار سختی مقابل تراکتور داشته باشد و ما بازی را می بریم، به نظر بنده بازی جذابی را شاهد خواهیم بود.

وی در پایان در خصوص سجادی وزیر ورزش و کادر و مدیریت گفت:

وزیر جدید ورزشکار است و خودش درک می‌کند استقلال در این سالها ضربه خورده و هواداران ناراضی بودند و بارها نسبت به این موضوع اعتراض داشتند، انشاالله همین روند را ادامه بدهد،طوری باشد که استقلال ضرر نکند.

کدخبر: 734280 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟