3 بازیکن استقلال در آستانه خروج؟

تیم فوتبال استقلال در بازی اول خود مقابل هوادار تهران در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور توانست با یک گل پیروز شود. استقلال در بازی هفته دوم خود در مصاف با ذوب‌آهن نیز با دو گل به برتری دست پیدا کرد. هر دو گل استقلال را در این دیدار «یاماگا» مهاجم خارجی و خرید جدید این تیم به ثمر رساند. استقلال  به دنبال قهرمانی لیگ برتر است. استقلال در بازی بعدی خود میزبان تراکتور در ورزشگاه آزادی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، رودی ژستد مهاجم ۳۳ ساله و اهل کشور بنین شب گذشته وارد ایران شد و توانست تست‌های پزشکی استقلال را با موفقیت پشت سربگذارد. گفته می‌شود قرار است این بازیکن تا ساعاتی دیگر پس از انجام مذاکرات نهایی با مدیران استقلال، قراردادش را با این تیم به ثبت برساند. این در حالیست که سهمیه باشگاه استقلال پُر است و مدیران این باشگاه، برای ثبت قرارداد جدید باید یک بازیکن را از لیست این تیم خارج کنند.

بر همین اساس چندی پیش «فرهاد مجیدی»سرمربی آبی‌ها نام «سید احمد موسوی» و «بابک مرادی» را در لیست مازاد خود قرار داد. از این لیست، فعلاً بابک مرادی فعلاً ماندنی است. از طرف دیگر طبق قانون استقلالی‌ها نمی‌توانند موسوی یا بازیکن دیگری  را از لیست تیم خارج کنند. مگر اینکه یا با آن‌ها به توافق  برسد و یا اینکه حاضر به پرداخت غرامت ناشی از فسخ قرارداد شود. بعید است که بازیکنان فعلی استقلال توافقی برای خروج داشته باشند. 

در عین حال، بررسی‌ها حاکی از آن است که تلاش استقلال برای جذب سومین بازیکن بازیکن خارجی ادامه دارد. در همین راستا گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که عارف غلامی و آرمان رمضانی دیگر گزینه‌های استقلال برای خروج باشند. البته این موارد به شرطی است که توافق 2 بازیکن خارجی جدید با آبی‌پوشان قطعی شود.

کدخبر: 733873 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟