طارمی: تا درخشش پورتو به مبارزه ادامه می‌دهیم

مهدی طارمی در تیم پورتو بسیار خوش می درخشد. باز هم شاهد افتخارآفرینی مهدی طارمی در مسابقات تیم پورتو بوده ایم. مهدی طارمی توانست گل دوم را برای پورتو به ثمر برساند. اقدام جالبی را مهدی طارمی پس از زدن گل انجام داد. مهدی طارمی حتی در زمان توپ زدن در یک باشگاه خارجی هم حاشیه همراهش هست.

به گزارش رکنا، مهدی طارمی بعد از شکست پورتو مقابل سانتاکلارا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ممنونم از شما، این نتیجه‌ای نبود که ما می‌خواستیم. ما موقعیت‌های فراوانی برای گلزنی داشتیم ولی بدشانس بودیم. به نظرم این نتیجه برای ما خیلی بد است ولی ما ادامه خواهیم داد که در آینده آن را جبران کنیم. من اینجا می‌خواهم از تماشاگران تشکر کنم که برای دیدن مسابقه ما به اینجا آمدند. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد ولی ما برای درخشش پورتو به مبارزه ادامه خواهیم داد و خواهیم جنگید.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در خصوص فشردگی بازی های پورتو و اینکه تیم مجبور است در فاصله کمتر از یک هفته به میدان بیاید؛ گفت: این طبیعی است. ما پورتو هستیم و باید در چنین شرایطی باشیم. برای ما چنین چیزی اصلا عجیب نیست.همانطور که شما گفتید، خیلی سخت است. فشار زیادی دارد و سفرهای متعددی را به همراه خواهد داشت. این به هر حال فوتبال است و ما باید انجامش دهیم.

کدخبر: 733751 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟