درخشش طارمی پس از اختلاف با اسکوچیچ

مهدی طارمی در دو بازی اخیر پورتو با انگیزه بیشتری در میدان حاضر می‌شود.  این در حالی است که اختلاف مهدی طارمی و سرمربی تیم ملی فوتبال به تازگی علنی شده است. با این روند مهدی طارمی قصد دارد بیش از پیش شایستگی خود را نمایش دهد. 

به گزارش رکنا، در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ فوتبال پرتغال، پورتو در خانه میزبان توندلا  بود که در پایان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

در این بازی مهدی طارمی دو گل به ثمر رساند و زمینه ساز اخراج بازیکن حریف شد. این موضوع در حالی اتفاق می‌افتد که بعد بازی میلان و پورتو، اختلاف مهاجم ملی پوش پورتو با سرمربی تیم ملی ایران علنی شد. حتی شایعه‌هایی به گوش میرسد که به دلیل اختلاف طارمی و اسکوچیچ طارمی در دو بازی آتی تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی دعوت نشود.  

طارمی میان عکس

مهدی طارمی  پس از بازی توندلا  به عنوان بهترین بازیکن شناخته شد. او پیرامون عملکردش در این مسابقه اظهار داشت: «ما می خواهیم در هر بازی پیروز شویم زیرا ما پورتو هستیم. از هواداران تشکر می کنم که به اینجا آمدند، من همیشه می خواهم در اختیار تیم باشم و امروز هم 3 گل زدم و از این بابت بسیار خوشحالم.»

گفتنی است تیم ملی فوتبال در آبان ماه دو مسابقه دارد. دیدار اول تیم‌ ملی مقابل لبنان  روز پنجشنبه 20 آبانماه از ساعت 14: 00 (به وقت محلی) در ورزشگاه صیدا برگزار می‌شود. دومین دیدار شاگردان اسکوچیچ در ورزشگاه ملک عبداله دوم اردن، به روز سه‌شنبه 25 آبانماه از ساعت 18:00 (به وقت محلی) در ورزشگاه ملک عبداله دوم اردن به مصاف سوریه خواهند رفت. 

کدخبر: 732653 ویرایش خبر
لینک کپی شد
وحید مرادی
آیا این خبر مفید بود؟