پرسپولیس به دنبال دومین مهاجم استقلالی؟

پرسپولیس در 5 دوره قبلی لیگ برتر قهرمان لیگ برتر شده است. پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر با نتیجه سه بر یک مقابل فولاد خوزستان به برتری رسید. پرسپولیس چهارشنبه پنجم آبان ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی می‌رود. 

به گزارش رکنا، کاوه رضایی که در سال 2017 به صورت قرضی از استقلال به "کلوب بروژ" و پس از آن هم به "شارلوا" بلژیک پیوست. وی  در دو فصل حضورش در این تیم عملکرد خوبی داشت؛ اما در نهایت با عقد قراردادی به "ادهورلی" پیوست. بررسی‌ها حاکی از آن است که رضایی از شرایطش در ادهورلی راضی نیست. به همین دلیل در صورت پیدا کردن گزینه بهتر قصد جدایی از تیم بلژیکی را دارد.

این نکته را نباید فراموش کرد که این مهاجم 29 ساله در تیم ملی معمولاً نیمکت‌نشین است و عملاً لژیونر شدن کمک زیادی به تقویت جایگاه‌اش در تیم ملی فوتبال نکرد. در این میان پرسپولیس تلاش زیادی برای تقویت خط آتش خود انجام داد. سجاد شهباززاده یکی از جدی‌ترین گزینه‌های پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بود؛ اما در نهایت ترجیح داد در تیم سپاهان بماند. در نهایت پرسپولیس به دنبال جذب کیروش استنلی مهاجم سابق سپاهان رفت که این بار به واسطه قانون فدراسیون فوتبال نتوانست این بازیکن برزیلی را جذب کند. با وجود جذب حامد پاکدل گل‌محمدی بارها تمایلش به جذب یک مهاجم باتجربه دیگر را اعلام کرده است. 

در روزهای اخیر گمانه‌زنی‌هایی در خصوص مذاکرات پرسپولیس و کاوه رضایی منتشر شد. این گمانه‌زنی‌ها تا حدی زیاد شد که  یحیی گل‌محمدی در خصوص جذب بازیکنانی مثل کاوه رضایی واکنش نشان داد. وی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و نساجی مازندران اظهار داشت: اگر پنجره باشگاه باز شود گزینه‌هایی داریم که در حال بررسی آنها هستیم اما هنوز پنجره باز نشده و شرایطی هم که برای جذب بازیکنان گذاشته‌اند کار را سخت کرده است. تیمی که می خواهد مدعی قهرمانی آسیا باشد باید بازیکنان با کیفیت و «کار در بیار» داشته باشد. البته همه تیم ما ستاره هستند ولی باید قبول کنیم گرفتن بازیکن خوب خیلی سخت است. به آقای صدری هم گفتم سعی کنند پنجره زودتر باز شود چون اگر فرصت نقل و انتقالات تمام شود گرفتن بازیکن آزاد خیلی سخت است. ما فعلاً منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه هستیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. 

توجه به اینکه رضایی قبل‌تر هم با یحیی در ذوب‌آهن کار کرده این دو رابطه بسیار خوبی با هم دارند باید دید در نهایت این انتقال صورت خواهد پذیرفت یا خیر.

کدخبر: 733445 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟