دفاعیه مجری جنجالی شبکه ۳ روی آنتن زنده/ مردم حق دارند مرا بزنند!

کیمیا علیزاده تکواندوکار ایرانی است و چند سالی است که کیمیا علیزاده به جمع ورزشکاران مهاجر و پناهنده پیوسته است. در رقابت های المپیک توکیو 2020  کیمیا علیزاده توانست بر حریفان خود پیروز شود و به نیمه نهایی راه یابد اما در مسابقه بعدی کیمیا علیزاده در مرحله نیمه نهایی شکست خورد و ناهید کیانی تنها نماینده زن تکواندوی ایران از رقابتهای المپیک توکیو حذف شد. مجری معروف شبکه 3 هنگام گزارش کردن رقابت تکواندو کیمیا علیزاده و حریفش ناهید کیانی حرف های نامناسبی را درباره کیمیا علیزاده زد که واکنش بسیاری از کاربران را در پی داشت.

به گزارش رکنا، بیش از اینکه دیدار کیمیا علیزاده و ناهید کیانی حاشیه‌ساز شود، صحبت های مجریان تلویزیون حواشی ایجاد کرد. پیش و پس از دیدار کیمیا علیزاده که با عضویت در تیم پناهندگان به المپیک رسیده، با ناهید کیانی از تیم ایران، مجریان شبکه سه و ورزش حمله‌های زیادی به مدال‌آور تکواندو ایران در المپیک ریو کردند. آنها معتقد بودند علیزاده با پول و مالیاتی که مردم می‌پردازند به این جایگاه رسید و حالا به مردم کشورش پشت کرده و مقابل نماینده آنها بازی می کند.

همین صحبت ها باعث شد تا هجمه های زیادی علیه بهزاد کاویانی و مهدی توتونچی شکل بگیرد. کاویانی بعد از این هجمه‌ها شعری خواند و از صحبت هایش دفاع کرد.

حال او صبح امروز و پس از چند روز از آن حواشی، دوباره روی آنتن زنده به حمله‌هایی که به او شده کنایه زد و حتی گفت مردم حق دارند مرا بزنند و سر تعظیم مقابل آنها خم می‌کنم.

عکس های کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده (1)

تکواندوی کیمیا علیزاده

درخواست پناهندگی کیمیا علیزاده تایید شد

کیمیا علیزاده

کدخبر: 708636 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟