فیلم مغلوب شدن ناهید کیانی به کیمیا علیزاده
حجم ویدیو: 9.27M | مدت زمان ویدیو: 00:01:16

کیمیا علیزاده در رقابت های المپیک 2020 توکیو خوش درخشید. درواقع کیمیا علیزاده توانست با شکست حریفان خود به مرحله نیمه نهایی رقابت های تکواندوی المپیک 2020 توکیو راه یابد.

به گزارش رکنا، با پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف چینی، کیانی همچنان امیدوار به حضور در جدول شانس مجدد رقابت‌های المپیک است.

با پیروزی ۹ - ۸ کیمیا علیزاده از تیم پناهندگان مقابل "ژو" از چین در مرحله یک چهارم نهایی وزن ۵۷- کیلوگرم تکواندوی بانوان، ناهید کیانی همچنان امیدوار به راهیابی به جدول شانس مجدد رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو است.

کیمیا علیزاده به فینال می رسد؟

با توجه به اینکه کیانی در مرحله یک شانزدهم مقابل علیزاده شکست خورده بود، برای راهیابی به جدول شانس مجدد نیاز دارد که علیزاده به فینال برسد.

تا دقایقی دیگر میرهاشم حسینی ملی‌پوش وزن ۶۸- کیلوگرم تیم مردان ایران، در مرحله یک چهارم نهایی مقابل "رشیتوف" از ازبکستان قرار می‌گیرد.

ناهید کیانی در دور نخست رقابت‌های تکواندوی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو مغلوب کیمیا علیزاده شد.

مسابقات تکواندوی زنان بازی‌های المپیک توکیو از ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی آغاز شد.

کیمیا علیزاده رقیب ایرانی خود را شکست داد

در نخستین دیدار این رقابت‌ها ناهید کیانی از ایران در وزن ۵۷- کیلوگرم به مصاف کیمیا علیزاده از تیم پناهندگان المپیک رفت و در پایان این دیدار با نتیجه ۱۸ بر ۹ با پیروزی علیزاده به پایان رسید.

کیانی با واگذاری این رقابت از دور رقابت‌های تکواندو المپیک حذف شد. مگر اینکه کیمیا علیزاده به فینال المپیک برسد که در این صورت کیانی در شانس مجدد امکان رقابت خواهد داشت.

ابراز احساسات کیمیا علیزاده به مربی سابق خود در ایران

پس از پایان مبارزه، کیمیا علیزاده به سراغ مهرو کمرانی مربی سابق خود و مربی ناهید کیانی رفت و او را در آغوش گرفت.

دو ورزشکار پس از مسابقه هیچ‌کدام حاضر به گفت‌وگو با رسانه‌ها نشدند.

کدخبر: 707606 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟