استقلال 2 _ 0 مس رفسنجان / استقلال لیگ را با برد شروع کرد

به گزارش رکنا، تیم فوتبال استقلال تهران در اولین تجربه رسمی محمود فکری روی نیمکت خود مقابل مس رفسنجان در هفته اول لیگ برتر بیستم با گلزنی وریا غفوری و ارسلان مطهری به پیروزی ۲ بر ۰ دست یافت.

تیم‌های فوتبال استقلال و مس رفسنجان در چارچوب هفته نخست لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی و وحید هاشمیان، مربی تیم ملی ایران برای تماشای این بازی در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

ترکیب محمود فکری برای استقلال:

سیدحسین حسینی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، هروویه میلیچ، مسعود ریگی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

ترکیب مس رفسنجان

ناصر سالاری، حامد نورمحمدی، عقیل کعبی، محمد آقاجان‌پور، رحیم زهیوی، فراز امامعلی، قائم اسلامی‌خواه، میثم نقی‌زاده، علیرضا نقی‌زاده، مسیح زاهدی و سجاد آشوری.

داور: رضا عادل

نیمه اول

دقیقه ۵: شوت امیرارسلان مطهری از کنار دروازه مس راهی اوت شد.

دقیقه ۱۴: روی توپ ارسالی از نقطه کرنر، آرش رضاوند داخل محوطه جریمه مس سرنگون شد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۱۷: قائم اسلامی‌خواه از مس کرمان، اولین بازیکنی بود که با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۲۲: تیم مس صاحب موقعیت خوبی در محوطه جریمه استقلال شد که توپ بازیکن این تیم را مدافعان استقلال از منطقه خطر دور کردند. در ادامه، استقلال صاحب ضدحمله شد که شوت فرشید اسماعیلی باز راهی به چهارچوب دروازه نداشت.

دقیقه ۳۰: پاس عمقی میلیچ به مطهری رسید و این بازیکن می‌توانست گل اول استقلال را به ثمر برساند، اما سالاری، دروازه‌بان مس ضربه او را گرفت تا بهترین موقعیت آبی‌پوشان تا این لحظه از دست برود.

دقیقه ۳۲: استقلالی‌ها با چند پاس به محوطه جریمه حریف رسیدند، اما نتوانستند توپ را از لایه‌های دفاعی مس عبور بدهد و در نهایت موقعیت خوب شاگردان فکری تبدیل به ضربه کرنر شد.

دقیقه ۴۰: فرشید باقری به دلیل تکل خشن با کارت زرد جریمه شد.

نیمه دوم

دقیقه ۵۰: سانتر دقیق اسلامی‌خواه از روی کرنر سمت راست زمین به مقابل تیرک اول با ضربه سر امامعلی همراه شد که توپ با کمترین اختلاف از دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۵۱: حرکت سریع مهدی قایدی از سمت چپ محوطه جریمه مس، سر توپ و شوت روی پای زمینی او به تیرک عمودی دروازه اصابت کرد و تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۵۸: (گل وریا غفوری)؛ پاس چیپ از پشت محوطه جریمه به سمت چپ برای آرش رضاوند و ضربه سر او را مدافع مس با ضربه پشت سر به اشتباه دفع کرد تا توپ به وریا غفوری برسد و این بازیکن گل اول استقلال را در مقابل محوطه ۶ قدم به ثمر رساند.

دقیقه ۶۶: سانتر تند و تیز اسلامی‌خواه از روی ضربه آزاد را مدافعان استقلال دفع کردند.

دقیقه ۶۶: (گل ارسلان مطهری)؛ ضد حمله سریع استقلال در سمت چپ محوطه جریمه به مهدی قایدی رسید که برگشت شوت ستاره جوان آبی‌ها دوباره به او رسید تا این بار با ارسال کوتاه و چشم‌نواز سه مدافع مس را فریب داده و توپ را ارسلان مطهری برساند تا این بازیکن با ضربه والی دروازه را باز کند.

دقیقه ۷۲: ضربه سر امامعلی روی ارسال آشوری از سمت راست زمین در اختیار حسینی قرار گرفت.

دقیقه ۸۱: ضربه قیچی برگردان آوخ روی توپ ارسالی از جناح راست زمین، به شکل خطرناکی از روی دروازه استقلال رد شد.

نهایتا تیم فوتبال استقلال تهران در اولین هفته از لیگ برتر بیستم و در اولین تجربه رسمی محمود فکری روی نیمکت خود مقابل مس رفسنجان به پیروزی ۲ بر ۰ رسید تا شروع خوبی در فصل جدید داشته باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624726 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟