این دختر زیبا  مربی بدنساز  مردان فوتبالیست شد! + عکس های آلیشیا اشمیت

 به گزارش رکنا ، باشگاه دورتموند به تازگی با دختر دونده تیم ملی آلمان، آلیشیا اشمیت، به توافق رسیده تا او بخشی از کار‌های بدنسازی و آمادگی جسمانی بازیکنان این تیم را به عهده بگیرد.

دختر جنجالی و مربی جدید دورتموند کیست؟

آلیشیا در شرایطی به این سمت رسیده که مدت‌ها است به عنوان یکی از دونده‌های مشهور در دنیای دوومیدانی آلمان مشغول است؛ شهرتی که البته بیشتر به خاطر فعالیت‌های او در دنیای مد و مدلینگ است. البته این به آن معنی نیست که آلیشیا دونده قابلی نباشد؛ او که ۲۱ ساله است چندی پیش در قالب تیم ۴ در ۴۰۰ متر زنان آلمان در رده سنی زیر ۲۱ سال توانست در رقابت‌های اروپایی مدال نقره را به دست بیاورد. ماده تخصصی او در دوومیدانی ۴۰۰ متر است.

دختر جنجالی و مربی جدید دورتموند کیست؟

دختر جنجالی و مربی جدید دورتموند کیست؟

انتخاب آلیشیا که به عنوان مدل مطرحی در آلمان شناخته شده باعث شده کاربران فضای مجازی برای بازیکنان دورتموند جوک‌های عجیبی و غریبی بسازند. البته هواداران منچستر یونایند هم پایشان به این داستان باز شده؛ یونایتد مدت‌ها است دنبال جذب جیدون سانچو، ستاره دورتموند است و حالا هواداران یونایتد نوشته اند با ورود مربی بدنساز تازه، بعید است جیدون سانچو بخواهد از دورتموند جدا شود.

دختر جنجالی و مربی جدید دورتموند کیست؟

نکته‌ای که در این بین غافل مانده و کمتر به آن اشاره شده این است که اسپانسر باشگاه دورتموند با آلیشیا یکی است و هر دو با غول آلمانی یعنی پوما طرف قرارداد هستند. به نظر می‌رسد این همکاری بیش از هرچیز دیگری، دستاوری تجاری برای این برند آلمانی و البته باشگاه دورتموند داشته باشد.

دختر جنجالی و مربی جدید دورتموند کیست؟

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 609831 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟