مهدی ترابی با پرسپولیس فسخ کرد

به گزارش رکنا، مهدی ترابی، هافبک پرسپولیسی‌ها که در این فصل موفق به ثبت 11 گل شده بود، با حضور در باشگاه و در توافق با مدیران این تیم، با استناد به بند عدم پرداخت مطالباتش، قراردادش را فسخ کرد.

ترابی که از هفته‌های پایانی فصل زمزمه جدایی‌اش از این تیم و حضور در فوتبال خارج از ایران شدت گرفته بود، جزو نفراتی بود که یحیی گل محمدی در جلسه با مدیران تیم خواهان تمدید قرارداد و ادامه حضور او شده بود. با این حال این هافبک تاثیرگذار که پیشنهادات خارجی دارد و گفته می‌شود به زودی مقصد جدید خود را مشخص خواهد کرد، با استناد به بندی در قراردادش، با توجه به عدم پرداخت مبلغ مدنظر، قادر به فسخ قراردادش بود، به همکاری با این تیم خاتمه داد.

مهدی رسول پناه، سرپرست پرسپولیس که طی روزهای اخیر با هجمه انتقادی از سوی هواداران و خصوصا یحیی گل محمدی در خصوص عدم توافق با نفرات مدنظر این تیم مواجه بوده، اکنون با جدایی مهدی ترابی وضعیت را سخت‌تر از گذشته می‌بیند و این در حالی است که هنوز موفق به جذب بازیکنان لیست یحیی گل محمدی نیز نشده است.

فسخ قرارداد یکطرفه مهدی ترابی با پرسپولیس

مهدی ترابی که در نیم فصل لیگ هجدهم و در پایان محرومیت نقل و انتقالاتی سرخپوشان به این تیم پیوسته بود، طی این مدت توانسته بود عملکرد درخشانی در راستای دستیابی به اهداف باشگاه از خود به جا بگذارد و در دوران برانکو، کالدرون و یحیی گل محمدی جز نفرات تاثیرگذار سرخپوشان محسوب شده که قطعا خلا او می‌تواند در شرایط کنونی که این تیم خود را مهیای حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌کند، تاثیر بزرگی به جا بگذارد.

جدایی و فسخ قرارداد یکطرفه مهدی ترابی قطعا یک اتفاق تلخ برای هواداران این تیم محسوب می‌شود که امیدوار بودند با مدیریت رسول پناه، بعد از دستیابی به پوکر قهرمانی بتوانند موفقیت‌‌های خود را تداوم بخشند.

هافبک سرخپوشان بعد از جلسه با مهدی رسول پناه و توافق طی قراردادی که منعقد کرده بود، با پرداخت مبلغ توافق شده در قراردادش برای فسخ قراردادش، جدایی‌ااش از این تیم رسمی شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 600663 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟