آنجلینو مدافع جوان سیتی در تیررس بارسلونا

به گزارش گروه ورزشی رکنا، به جز مهاجم نوک، خرید یک مدافع چپ نیز یکی از اولویت های مهم بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی است و نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد نام آنجلینو، مدافع 23 ساله منچسترسیتی که در حال حاضر به طور قرضی در باشگاه لایپزیش در بوندسلیگا بازی می کند، در لیست خرید این باشگاه اسپانیایی قرار گرفته است.
به نظر می رسد قرارداد قرضی آنجلینو با باشگاه لایپزیش رو به پایان است و او در تابستان امسال به رختکن سیتی بازخواهد گشت، اما ممکن است مذاکرات بارسلونا با سیتیزن ها به نتیجه برسد و آنجلینو راهی نوکمپ شود. آنجلینو هفت سال قبل و در حالیکه در آکادمی لاکرونیا مشغول به بازی کردن بود، توسط استعدادیاب های منچسترسیتی شناسایی شد، اما هنوز موفق به رسیدن به ترکیب اصلی این تیم نشده است.

آنجلینو مدافعی با قابلیت بازی در 2 پست

آنجلینو که هم قابلیت بازی در پست مدافع چپ و هم هافبک چپ را داراست، به عنوان جانشینی برای یوردی آلبا در نظر گرفته شده است. این در حالیست که سیتی به شدت علاقمند به خرید نلسون سمدو، مدافع پرتغالی بارسلوناست و پپ گواردیولا از مدیران تیمش خواسته به هر ترتیبی شرایط خرید او را فراهم کنند، پس ممکن است آنجلینو نیز به عنوان بخشی از قرارداد این بازیکن راهی نوکمپ شود. ژائو کانسلو، مدافع پرتغالی سیتی دیگر گزینه محتمل برای ورود به انتقال سمدو به لیگ برتر توصیف شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 574843 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟