بیانیه پر سر و صدای فوتبالی

به گزارش رکنا،  نیما نکیسا رئیس کمیته آموزش کانون مربیان در این خصوص چنین صحبت کرد: «از ما نظرخواهی کردند و نظر من هم این بود که لیگ ادامه پیدا کند. ۱۲-۱۰ روز پیش بود که نظر ما را خواستند اما اینکه چرا این بیانیه را اخیراً منتشر کرده‌اند و این اتفاق زودتر نیفتاده را باید از آقای ذوالفقارنسب به‌عنوان رئیس و آقای ناصری به‌عنوان دبیر کانون بپرسید. اما سؤالاتی وجود دارد که مسئولان باید به آنها توجه داشته باشند. شما تصور کنید بازی‌ها نیمه‌کاره بماند و تکلیف هیچ کدام از این موارد مشخص نشود، در آن صورت برنامه سازمان لیگ برای سال بعد چیست؟»

سید هادی طباطبایی، عضو هیأت مدیره کانون مربیان درباره ادامه دادن یا ندادن لیگ برتر به ایسنا گفت: «من صحبت‌های آقای نکیسا را هم خواندم که بعضی از این صحبت‌ها کاملاً منطقی است. البته من نظرم این بود که بازی‌های تعطیل شوند یا عقب بیفتند. ما فقط در همین حد نظر دادیم. البته چند ساعت قبل از انتشار به‌صورت پیامکی به ما گفتند کانون قرار است بیانیه بدهد. نمی‌دانم همه در جریان این موضوع بودند یا نه ولی کار منطقی این بود که جلسه‌ای برگزار می‌شد که شاید در این صورت خیلی اتفاقات دیگری رخ می‌داد.»

محمد مؤمنی دیگر عضو کانون مربیان هم در گفت‌و‌گو با فارس، چنین نظر داد: «من این نامه را امضا نکردم، من مخالف ادامه لیگ هستم اما اگر قرار است لیگ را ادامه دهند، بهتر است این 9 هفته را برگزار کنیم. البته می‌توانیم این 9 هفته را به لیگ بعدی متصل کنیم و پس از آن شروع لیگ آینده را داشته باشیم.»

ذوالفقارنسب هم درباره بیانیه این کانون چنین صحبت کرد:‌ نظر همه اعضای هیات مدیره کانون مربیان فوتبال ایران گرفته شده و همه موافق این بیانیه بودند. دیشب در یک کانال دیدم که آقای نکیسا گفته بود در جریان نبوده است ولی تکذیب کرد و صراحتا نظرش را گفته است. پیشنهاد ما این است که امتیاز بازی‌های فصل آینده برای ۹ هفته این فصل هم در نظر گرفته شود. به طور مثال پرسپولیس و پیکان یک بازی در این ۹ هفته با یکدیگر دارند. فصل آینده که آن‌ها با هم بازی کنند، امتیاز آن مسابقه علاوه بر فصل آینده برای فصل ۹۹-۹۸ هم در نظر گرفته ‌شود. یعنی با یک بازی برای دو بازی امتیاز در نظر گرفته شود تا جدول مسابقات فصل ۹۹-۹۸ بعد از ۹ هفته و تیم قهرمان و تیم‌های سقوط کننده مشخص شود.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 564681 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟