هزارمین بازی دوران حرفه ای کریستیانو رونالدو + اینفوگرافی

رونالدو؛ افسانه‌ی پرتغالی و هزار بازی رسمی

به گزارش گروه ورزشی رکنا،  در جریان دیدار اسپال و یوونتوس از هفته بیست و پنجم سری آ، کریستیانو رونالدو برای هزارمین بار در دوران حرفه ای اش راهی زمین مسابقه می شود، تا نامش بار دیگر در جمع رکوردداران ثبت شود.

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی بیانکونری با حضور در این دیدار، تعداد بازی های باشگاهی و ملی خود را به عدد 1000 رساند و طی این دیدارها موفق به ثبت 724 گل شده است. نکته جالب اینکه وی اولین بازی اش را در تاریخ 14 آگوست 2002 مقابل لوییجی دی بیاجو به عنوان بازیکن انجام داد و امشب (22 فوریه 2020) برای هزارمین بار در مقابل دی بیاجو به عنوان مربی به میدان می رود.

رونالدو؛ افسانه‌ی پرتغالی و هزار بازی رسمی

یک قهرمانی یورو، یک قهرمانی لیگ ملت های اروپا، پنج قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی سوپرجام اروپا، چهار قهرمانی جام باشگاه های جهان، سه قهرمانی لیگ برتر، دو قهرمانی لالیگا، یک قهرمانی جام حذفی انگلیس، دو قهرمانی کوپا دل ری، دو قهرمانی لیگ کاپ انگلیس، یک قهرمانی سوپرجام پرتغال، یک قهرمانی کامینیوتی شیلد، دو قهرمانی سوپرجام اسپانیا، یک قهرمانی سری آ و یک قهرمانی سوپرجام ایتالیا در کارنامه حرفه ای رونالدو دیده می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 545077 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟