فیلمی جالب از حضور خواننده مشهور پاپ در بین هرکول های قزوینی
حجم ویدیو: 2.64M | مدت زمان ویدیو: 00:00:21

به گزارش رکنا، بهرام که از رکورداران فروش کنسرت در پنجره های پاییزی و زمستانی امسال موسیقی کشورمان محسوی می شود در باشگاه محسن قرآن نویس، قهرمان سابق جهان و آسیا این ویدیو را ضبط کرده است.

به گزارش خبرنگار رکنا، بدون شک رضا بهرام یکی از داغ ترین هنرمندان موسیقی پاپ کشورمان در این روز ها محسوب می شود. اما چقدر از این هنرمند خوض صدا اطلاعات دارید؟ در این گزارش قصد داریم شما را بیشتر با رضا بهرام آشنا کنیم.

رضا هلاورجانی با نام هنری رضا بهرام خواننده پاپ و آهنگساز محبوب و خوش صدای ایرانی است که در بیستم دی ماه سال 1370 در یزد متولد شد. او دو خواهر ورزشکار دارد که یکی از او بزرگتر و دیگری کوچکتر است. بهرام در 14 سالگی پدر خود را از دست داد.

فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت مالی از دانشگاه علم و فرهنگ یزد می باشد، از ورزش فوتبال شروع کرد و کم کم سمت موسیقی آمد .

سبک کار رضا بهرام در موسیقی تلفیقی بوده و برای همین است که با جان دلها می نشیند.

صدای خاص و اجرای توانمند و متبحرش باعث شد تا خیلی زود پیشرفت کرده و طرفداران زیادی را جلب کند.

رضا بهرام خواننده پاپ, آهنگ های رضا بهرام

رضا بهرام خواننده پاپ و آهنگساز محبوب و خوش صدای ایرانی است. رضا بهرام آوازه ایرانی و موسیقی جزر و فلامینگو و موسیقی پاپ را تلفیقی کار می کند و این کار او باعث موفقیتش در کارها و آهنگ هایش شده است.رضا بهرام با تک آهنگ از عشق بگو به اوج رسید و دوستداران موسیقی او را شناختند.

در خوانندگی اولین مشوق رضا بهرام پدرش بود که در همان سال یعنی سال ۱۳۸۴ فوت کرد و رضا به همین علت از خوانندگی فاصله گرفت. رضا بهرام در آن زمان مشغول ورزش فوتبال بود و در تیم فولاد یزد بازی می کرد و بعد از آن به‌طور موقت به فولاد خوزستان رفت و در همان تیم دچار مصدومیت شد؛ و بعد از ۳ سال مصدومیت عمل جراحی شد ولی مصدومیت باعث شروع دوباره خوانندگی و بیشتر شدن علاقه رضا بهرام به آن شد و فوتبال را کنار گذاشت و به‌طور کامل وارد دنیای موسیقی شد.

رضا بهرام خواننده پاپ, آهنگ های رضا بهرام

به گفته رضا بهرام بعد از پدرش تنها حامی زندگی او در تمام مسائل و مراحل زندگی مادرش بوده است و تمام موفقیت های خودش را بعد از خدا مدیون مادرش است. 

رضا بهرام از سال 1393 قطعه هایی منتشر نمود و در سال 1396 در اجرای آهنگ گلی با آرش و مسیح همخوانی کرد. در سال 1397 با انتشار اولین ترانه اش به نام از عشق بگو به محبوبیت بسیار رسید و معروف شد. در همان سال آهنگ مو به مو که تیتراژ پایانی سریال ممنوعه بود را خواند که موجب رشد و پیشرفت اش شد. این ترانه زیبا در لیست پر دانلود ترین موزیک های سایت های ایرانی قرار گرفته است.

در حال حاضر موسسه هنری ققنوس اسپانسر رضا بهرام است. نهایتا بعد از سال ها فعالیت آقای رضا بهرام توانست مجوز برگزاری اولین کنسرت خود را 13 تیر ماه 1398 در تالار مجلل پرشین جزیره کیش بدست بیاورد.

رضا بهرام خواننده پاپ, آهنگ های رضا بهرام

عکس رضا بهرام و مادرش

آهنگ های رضا بهرام:

هیچ

کاش

آرامشی دارم

گل عشق

شبهای بعد از تو

آتش

دیوانه

بیمار

از عشق بگو 

کجایی

مو به مو

گلی (همخوانی آرش و مسیح )

رضا بهرام خواننده پاپ, آهنگ های رضا بهرام

 

رضا بهرام خواننده پاپ, آهنگ های رضا بهرام

 

 

کدخبر: 544943 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟