عمر السوما بازی با استقلال را از دست داد؟

به گزارش گروه ورزشی رکنا، اوضاع بحرانی اردوی الاهلی دستخوش مصدومیت های طولانی مدت ستاره های خارجی هم شد تا این تیم در آستانه مصاف حساس با استقلال ایران شرایطی غیرمنتظره به خصوص در ساختار تهاجمی خود را تجربه کند.

شکست 2-0 شب گذشته در هفته بیست و چهارم لیگ عربستان مقابل الوحده در شرایطی اوضاع الاهلی را بیشتر از قبل نابسامان کرد که غیبت مهره های کلیدی در خط حمله مزید برعلت شد تا نگرانی ها برای مصاف دوشنبه شب با استقلال ایران در شهر کویت بیشتر از قبل شود.

روزنامه عکاظ چاپ ریاض نوشت: «نه تنها عمر السومه به تمرینات گروهی الاهلی بازنگشت بلکه یوسف بلایلی دیگر مهاجم خارجی از الجزایر هم گریبانگیر مصدومیتی غیزمنتظره برابر الوحده امارات در هفته اول ACL2020 شد تا الاهلی بدون مهاجم تخصصی خود رابرای بازی با استقلال ایران آماده کند».

به نوشته این روزنامه عمر السومه هنوز مجوز بازگشت به تمرینات گروهی را دریافت نکرده است ضمن این که تلاش پزشکان برای رسیدن یوسف بلایلی برای بازی با استقلال هم نتیجه ای در پی نداشت تا الاهلی در غیاب دو ستاره کلیدی خط حمله با بحرانی عجیب راهی کویت و دیدار حساس و سرنوشت ساز با استقلال ایران شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 543338 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟