آماده ترین دختر آسیا به نروژ سفر کرد / برای مریم زنبق آرزوی موفقیت کنید! + فیلم
حجم ویدیو: 9.52M | مدت زمان ویدیو: 00:00:43

به گزارش رکنا، مریم زنبق که به نوعی طلایه دار کراس فیت کشورمان به خصوص در بخش بانوان محسوب می شود، در راستای سری مسابقات گزینشی کراس فیت گیمز و به منظور کسب امتیازات کافی برای حضور در این رقابت ها قرار است در رقابت نروژ به رقابت بپردازد.

بدون شک زنبق را می توان یکی از نمونه های بارز فعل خواستن و توانستن تلقی کرد که انگیزهبخش بسیاری از بانوان و حتی آقابان این مرز و بوم نیز بوده است.

ظهر جمعه بیست وپنجم بهمن ماه، او در در همین رابطه به خبرنگار ورزشی رکنا گفت: تا ساعتی دیگر باید در رقابت نروژ به روی صحنه بروم و تمام تمرکزم را روی این مسابقه گذاشته ام. برای ورود به مسابقات کراس فیت گیمز باید امتیازات لازم را به دست آورد و مسابقه نروژ نیز تاثیر زیادی بر رنکینگ نهایی ما دارد.

ترکیب ژیمناستیک، وزنه برداری، بدنسازی و ورزش های کاردیو را در نظر بگیرید، تمام این رشته ها ورزشی را تشکیل می دهند که این روزها سر و صدای گسترده ای در سطح جهان پیدا کرده است. البته کراس فیت اخیرا در ایران نیز طرفداران فراوانی پیدا کرده و شاهد تاسیس باکس های (سالن کراس فیت) متعددی در نقاط مختلف کشور هستیم.

از سویی کمیته کراس فیت کشورمان که تحت ریاست سهراب آزاد اداره می شود، فعالیت های گسترده ای را در راستای توسعه این ورزش پایه انجام داده و البته ورزشکاران حالا دیگر صاحب عنوانی نیز در این رشته مشغول به فعالیت هستند که یکی از سردمداران آن ها مریم زنبق است؛ عضو سابق تیم ملی قایق رانی کشورمان که البته سابقه رقابت در سوپر لیگ تکواندو و همچنین کسب مدال نقره آسیا در رشته بدنسازی را نیز در کارنامه دارد. زنبق چند ماه قبل در مسابقات کراس فیت مسترلیگ مالزی نخستین مدال طلای خود در کراس فیت را در کارنامه پربار ورزشی خود ثبت کرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 543214 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟