مسئول کمیته بازاریابی و اقتصادی منصوب شد

به گزارش خبرنگار رکنا به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، دوستی دارای مدرک دکترای تخصصی علوم اقتصادی است و مشاور اقتصادی مدیرعامل در فولاد آذر حدید، مشاور اقتصادی مدیرعامل همگام خودرو و مشاور مدیرعامل و مدیر توسعه و کسب و کار گروه نفت، پتروشیمی و گاز فاتح از جمله فعالیت‌های وی در امور اقتصادی است.

تحلیل‌گر مسائل اقتصادی در روزنامه‌های همشهری، همدلی، ایران، بهار، تجارت، صمت، عصر ایرانیان و همکاری با سایت‌های خبری متعدد از دیگر فعالیت‌های دوستی در علوم اقتصادی است.

دوستی سابقه بازی در تیم‌های والیبال پرسپولیس، صنام تهران، تراکتورسازی تبریز، تیم امید و جوانان استان آذربایجان شرقی را دارد و عنوان‌های متعدد قهرمانی و نایب قهرمانی باشگاه‌ها و امیدهای ایران و بهترین و کامل‌ترین بازیکن مدارس ایران در سال 73 و 76 را نیز در پرونده ورزشی خود دارد.

 

متن کامل حکم دکتر محمدرضا داورزنی برای مسئول کمیته بازاریابی و اقتصادی به شرح زیر است:

 

جناب آقای جواد دوستی

باسلام

احتراما، نظر به تجارب ارزشمند و تخصص جنابعالی در خصوص امر بازاریابی، جنابعالی را به عنوان مسئول کمیته بازاریابی و اقتصادی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی و بهره‌مندی از امکانات موجود در راستای تحقق اهداف کمیته مذکور در انجام وظایف خود موفق و موید باشید.

 

محمدرضا داورزنی

رئیس فدراسیون والیبال برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 538033 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟